Nuffnang

Jumaat, 23 Disember 2011

rosyam nor - Google Blog Search

rosyam nor - Google Blog Search


KL Gangster 2 dirosakkan dengan kehadiran <b>Rosyam Nor</b>! – Perak <b>...</b>

Posted: 22 Dec 2011 04:00 PM PST

Hai Pembaca Perak Today semua, izinkan wa perkenalkan dir wa yang tak seberapa ni. Wa dikenali sebagai ROCKXS! Wa adalah penulis hiburan yang terlampo baru punye, wa dibenarkan untuk tulis dalam bahasa ROCK la beb, apa lagi…kui kui kui..mulai hari ini wa akan ulas dan komen pasal filem tempatan, luar negara dan mana-mana saja wa suka la kan? Wa juga akan ceritakan pasal  artis-artis Malaysia ni, well u know, mereka ni tak le popular mana pun, tapi glamer tak hengat punya..har..har..har..

Ok le, kisah pertama wa adalah pasal filem Hangat dan Panas, iaitu filem gangster tempatan, ya filem KL Gangster part 2. Katanya filem ni adalah kisah sebelum KL Gangster yang 1st tu. Dalam bahasa omputihya 'prequel' (nota: Tolong jangan lacurkan bahasa dengan memelayukan perkataan prequel kepada prekuel macam penulis hiburan akhbar arus perdana, malu beb). Macam-macam wa dengar la pasal filem ni, ada yang kata Tony Jaa akan beraksi dalam filem ni. Cucuk sini

Kos pembikinan filem ini pun wa dengar akan cecah lebey 3 juta beb! Pergghhh, kalau tak letop ada yang nangis ni be'. Ok la skang wa nak cite pasal pelakon lain plak. Wa dengar ROSYAM NOR akan berlakon dalam filem ni. Bila wa dengar je dia nak berlakon, terus seluar ketat wa ni terkoyak beb. Come on dude, ini hero tua, masa dia sudah habis. Apa lagi dia masuk bikin sebok dalam filem anak-anak muda. Itu hari filem dia Libas pun kutipan baru setakat 800 ribu je. Walhal dia punya production sudah cecah dekat 2 juta beb! Apa barang ni Rosyam? Ini bukan wa bikin cerita tau, ini adalah laporan FINAS. Cucuk la kalu lu suka.

Wa rasa la, Rosyam ni elok jadi PRODUSER je. Toksah la lu buang masa nak jadi Hero brader, lu sudah tua. Libas tu bukti orang sudah boring sama lu be'. Untuk bro Syamsul, wa suka cara lu mengarah filem brader, lu tak sama macam bapak lu yang suka genre Cinta dan filem selamat. Samsyul bernai buat kelainan, tapi bila brader Syamsul angkat ini HERO REJECT wa ada sikit sangsi la. Apa barang lu mau pakai dia Syamsul. Cari hero lain la, kalau lu angkat itu penggali kubur si Nasir Bilal Khan lagi ok wa rasa. Har..har..har..

Cukup la wa rasa untuk entri pertama wa ni, kang wa kena sound plak macam nak tulis novel je kat sini. Wa harap lu orang boleh terima la komen wa sebab wa cakap ikhlas ni. ALl the best wa ucapkan kepada KL Gangster 2. Semoga lu orang dapat collection lagi lebey dari dulu tapi kasi buang itu Rosyam la. Har…har..har..

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan