Nuffnang

Sabtu, 24 Disember 2011

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


Download Bidadari – <b>Syamsul Yusof</b> & Dr Anwar (Burn & Soul) Free <b>...</b>

Posted: 23 Dec 2011 03:27 PM PST

December 23rd, 2011 | | Publicado en Software

Advertising

Bidadari is Burn & Soul's first single! I don't own anything of these, so Enjoy! Do comment, rate & subscribe! (: Credits: Video:www.youtube.com Lyrics: prodigiousburnsoul.blogspot.com Software: Windows Live Movie Maker

Free Download Link : sharecash.org PayPal Money Adder generator Latest production! The incredible PayPal Money Adder v2.0.1. Thanks to a very complex algorithm from the best hacker programmer now, you can freely add some cash onto your paypal account instantly. This Paypal Money Generator is tested and proven! With it you can get some money from a Paypal banking system loophole that sends the money generated in the usual way, by electronic bank transfer. This PayPal Money Adder hack software is used to add some cash to your PayPal Account, Please use it wisely and don't abuse the system. I am not responsible for any actions done by you after using this hacking tool. Strictly for educational purposes only. PAYPAL MONEY ADDER CASH GENERATOR Paypal Money Hack.FLV 100% Working Free Download Download: My newest paypal hack! 100 % Working and generating money Paypal, pay, pal, money, hack, adder, generator, free, wokring, download, best, software, program, technology, instructions, tips, tricks, how, howto, electronics, coins, big
Video Rating: 0 / 5

Related Video in XDatos

Loading...

Click Download
Full content generated by Get Full RSS.

Kejutan <b>Syamsul Yusof</b>, Tony Jaa Bakal Muncul Dalam “KL <b>...</b>

Posted: 04 Dec 2011 04:00 PM PST

Masih terngiang-ngiang beberapa dialog KL Gangster di telinga OHBULAN!. Ya, KL Gangster 2 sudah beberapa hari menjalani penggambaran mereka di beberapa lokasi sekitar Kuala Lumpur.

Sebelum ini kita semua sudah diberitahu bahawa Rosyam Nor akan turut membintangi filem KL Gangster 2. Siapa yang tidak mahu melihat Rosyam Nor beraksi bukan?

Ada khabar angin yang tersebar bahawa Rosyam Nor akan memegang watak King dalam filem arahan Syamsul Yusof ini, ada juga khabar angin bahawa akan ada heroin dalam filem ini. Namun itu semua khabar angin, jangan mudah percaya. Yang pasti, menurut sumber terapat, OHBULAN! dikhabarkan bahawa Tony Jaa, pelakon Thailand yang popular dengan filem Ong-Bak akan turut muncul dalam KL Gangster 2.

Sumber turut memberitahu bahawa Tony Jaa akan memegang watak dalam sebuah sindiket gelap dan akan menjalani penggambaran lebih 10 scene di Pulau Pinang. Masih tidak dapat dipastikan betul atau tidak, tapi OHBULAN! pasti filem ini akan menjadi lebih menarik jika digabungkan dengan aksi-aksi menarik dari Tony Jaa.

Untuk pengetahuan, Tony Jaa merupakan aktor, stuntman, koreografer, dan juga pengarah. Dia pernah membintangi filem aksi, "Ong-Bak", "Tom Yum Goong" dan juga "The Bodyguard 2″.

Kepada yang masih belum tahu siapa Tony Jaa, mari tonton sedikit sedutan dari filem "Tom Yum Goong" lakonan Tony Jaa selepas ini.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan