Nuffnang

Sabtu, 7 Januari 2012

Aliff Aziz - Google Blog Search

Aliff Aziz - Google Blog Search


Mesranya <b>Aliff Aziz</b> Dan Anne Ngasari | Oh! Artis | Dunia Gosip dan <b>...</b>

Posted: 06 Jan 2012 11:27 PM PST

vimax

rahsiarumah

eriesya

yoli4all

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Mesrakan gambar di antara Aliff Aziz dan Anne Ngasari ini?
Gambar ini diambil dari Facebook Aliff Aziz, 21 tahun yang pernah mengemparkan dunia hiburan dengan gambar aksi terlampaunya itu dan peminatnya mahu memboikot Oh! Artis. Nampaknya peminatnya tidak lagi membaca artikel kami lah ni.

Di gambar tersebut Aliff Aziz ada mengatakan 'She's sweet huh?' – yes memang Anne Ngasari manis orangnya. Daripada zaman tidak bertudung, buka-buka kejap kemudian kembali bertudung kami meminati beliau.

Anne Ngasari, 27 tahun yang berpisah dengan Abdul Wafi Hassan setelah 5 tahun bersama dengan talak tiga ini, berhak untuk bahagia. Setelah Wafi menceraikannya sebanyak tiga kali (dengan rujuk untuk talak pertama dan kedua) nampaknya sudah tiada maaf bagi mu Wafi.

Apa pula komen si Anne ni kalau Aliff memang menaruh rasa padanya? Untuk Aliff pula , ramailah budak-budak sekolah patah hati. Khabarnya ini ketika Aliff terlibat dalam lakonan. Lakonan apa? Nantikan sajalah.

OH ARTIS : ALIFF NI MINAT KAT ANNE KOT. TIADA SALAHNYA. KEDUANYA SINGLE. TETAPI ANNE ADA ANAK TIGA TU ALIFF. BESAR TANGGUNGJAWAB. TAPI ADIK-KAKAK OK JE. HAHA

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan