Nuffnang

Rabu, 15 Februari 2012

Intan Ladyana - Google Blog Search

Intan Ladyana - Google Blog Search


Cinta baru <b>intan ladyana</b> – kamal adli | Berita Semasa, Gosip Artis <b>...</b>

Posted: 12 May 2009 07:03 AM PDT

Kongsi di FB

Intan ladyana yang baru sahaja putus cinta tapi telah bertemu dengan pengganti kelvin iaitu kamal adli. mereka telah ditemubual dan masing-masing mengakui kelebihan diri masing-masing, ini adalah perbualan mereka dengan penemubual.

"Mula-mula (disangkakan Ladyana) berlagak gila. Lepas itu, baru sedar Ladyana bertutur secara berhemah, lemah-lembut dan comel."

"Dia memang seorang yang gembira. Semasa set penggambaran, dia tidak tunjuk stres dan kami hanya merupakan good friend… itu sahaja," ujarnya.
Jika ditakdirkan mereka mempunyai jodoh, Kamal memberitahu: "Kamal tidak cakap nak atau tidak nak. Kalau Tuhan dah set, dah set (tentukannya).

"Dia (Intan) memang seorang gadis yang sangat baik. Untung sesiapa yang berjaya menawan hatinya," katanya dia redha dan selesa dengan perhubungan sekarang.

"Masih di peringkat awal lagi, baru hatinya terluka, biarkannya dia sembuh terlebih dahulu.. Kesiankan Intan, dia yang terkena bila desas-desus bertiup kencang," akui Kamal.

"Kamal baik orangnya, ada chemistry antara kami berdua, saling memahami dan senang kerja juga, sabar, handsome (kacak)," akuinya ketika menjawab pemberita.

Mengulas lanjut, Intan memberitahu, mereka tampak rapat mungkin kerana dia dan Kamal merupakan kawan rapat dan saling memahami kerana masing-masing merupakan pelakon.

Oleh itu jelasnya, Kamal memahami tuntutan kerja sebagai seorang pelakon dan apa yang paling penting ialah kepercayaan," kata intan.

Apapun kita doakan kebahagiaan mereka sampai ke jinjang pelamin.

Incoming search terms:

lg share en Cinta baru intan ladyana   kamal adli

Post Lain Yang Patut Dibaca

Read Also

Tiada ulasan:

Catat Ulasan