Nuffnang

Sabtu, 24 Mac 2012

Arja Lee - Google Blog Search

Arja Lee - Google Blog Search


Gambar <b>Arja Lee</b> Berbogel Dalam Filem Anu Dalam Botol | s2u.my

Posted: 05 Jul 2010 11:33 AM PDT

Arja Lee / Azharudin Ramli Berbogel Dalam Filem Anu Dalam Botol – Menteri Tegur

Makin maju dan advance nampaknya filem melayu sekarang sehingga dah ada babak-babak berbogel dalam filem Anu Dalam Botol yang mengisahkan kehidupan lelaki transeksual.

Perbuatan pelakon baru Arja Lee yang mengaku berbogel dalam filem Anu Dalam Botol adalah satu kesalahan bukan sahaja melibatkan agama sebaliknya undang-undang.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom akan meminta pihak bertanggungjawab seperti Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) memantau dan mengambil tindakan yang bersesuaian sama ada dalam bentuk peringatan atau dalam bentuk lain kepada pihak terbabit.

Pada mulanya babak itu dirakam Arja Lee mengenakan seluar dalam, namun kononya tidak kelihatan sempurna ketika dirakam dengan seluar dalam.

"Saya yang bersetuju untuk berbogel tetapi jangan terkejut anda semua tidak nampak "anu" saya kerana saya sudah "menyembunyikannya"

arjalee berbogel anu dalam botol Arja Lee / Azharudin Ramli Berbogel Dalam Filem Anu Dalam Botol   Menteri Tegur

Komen Pengarah Filem ini, Raja Azmi :

Sementara itu penerbit filem berkenaan Raja Azmi berkata, niatnya menerbitkan filem itu adalah untuk berdakwah kerana …Dalam Botol memberi mesej yang baik kepada penonton berdasarkan kepada kisah benar seseorang yang diadaptasikan dalam bentuk filem.

Bagus niat beliau itu…..huhuhu!!!

Mula baca ingatkan Arja Lee ni Cina. Jadi tak de la heran sangat rupanya nama sebenar Azharudin ramli ( melayu la ni kan????)

Sumber Mstar

Pautan : http://adf.ly/3mj8

PERINGATAN: Informasi di blog ini dipetik dari pelbagai sumber untuk bahan bacaan kepada pembaca kami dan tidak boleh dijadikan sebagai bahan rujukan utama. Sebarang tips kesihatan perlulah mendapatkan nasihat pakar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan