Nuffnang

Isnin, 5 Mac 2012

Azlan & The Typewriter - Google Blog Search

Azlan & The Typewriter - Google Blog Search


(Tahniah) <b>Azlan Typewriter</b> Kini Bergelar Ayah | Oh! Artis | Dunia <b>...</b>

Posted: 02 Jan 2012 08:35 PM PST

vimax

kerja-cash

kerja-cash

jiraiya-sama

erisya-spa

erisya-spa

erisya-spa

perfumeberry

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share


Tahniah kepada Lan atau nama sebenarnya Norazlan Rosle (Bekas penyanyi Meet Uncle Hussain) dan kini bersama kumpulan Azlan and the Typewriter kerana sudah menjadi seorang ayah. Lan, 29 dan Normala, 29, telah diijabkabulkan pada 2 Januari 2011 di Surau Al-Munir, Batu 14, Hulu Langat.

Seorang bayi perempuan dilahirkan jam 9.03 malam,28 Disember 2011 tempohari. Laurra Lutfea dilahirkan secara normal di Hospital Lourdes, Sentul, dengan berat 2.8 kilogram. Kelahiran bayi sulung mereka telah disaksikan sendiri oleh Lan. Oh Artis mengesyorkan supaya ayah bersama ibu semasa kelahiran , baru terkesan di hati betapa hebat pengorbanan si isteri tu.

Jom ikuti apa komen Azlan

"Sejak melihat 'keseksaan' isteri saya melahirkan Lutfea, barulah saya sedar pengorbanan seorang ibu begitu besar nilainya. Saya bersyukur kerana isteri boleh bergerak dengan selesa selepas sembilan bulan mengandungkan anak perempuan kami. Cuma selepas sehari bersalin, dia sakit demam panas pula. Sepanjang empat hari bergelar bapa, perasaan seronok untuk menjaga Lutfea membuak-buak. Ini pun dah berapa malam saya tak cukup tidur. Harapan saya supaya Lutfea tidak mengikut jejak langkahnya menjadi penyanyi mahupun pelakon."

"Saya harap, dengan latar belakang keluarga saya yang kuat agama, mereka dapat membantu saya dan isteri mendidik Lutfea. Saya juga berharap supaya Lutfea meminati profesion lain tetapi terpaksa akur jika kerjaya muzik nanti menjadi pilihannya. Apapun, saya percaya, personaliti, karakter dan minat seseorang itu datang daripada asuhan ibu bapa mereka sejak kecil. Semoga kami dapat membimbingnya ke arah yang betul, Insya-Allah," tegasnya Lan.

OH ARTIS : MURNI DAN BAGUS IMPIAN DAN HARAPAN LAN UNTUK ANAK PEREMPUANNYA. YE LAH, TANGGUNGJAWAB TERHADAP ANAK PEREMPUAN LEBIH TINGGI BERBANDING LELAKI. AMIN KAMI JAWAB ATAS DOA DAN IMPIAN ANDA, LAN. TAHNIAH!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan