Nuffnang

Jumaat, 23 Mac 2012

Bunkface - Google Blog Search

Bunkface - Google Blog Search


Vokalis Sam Keluar Dari <b>BunkFace</b>

Posted: 18 Feb 2011 04:41 AM PST

>

Heboh diperkatakan hari ini tentang vokalis kumpulan Bunkface, Sam yang dikatakan akan meninggalkan kumpulan itu dan menubuhkan kumpulan sendiri yang dinamakan The Azenders. Sam dikatakan mennggalkan kumpulan Bunkface disebabkan mempunyai beberapa masalah dalam kumpulan.

Tempat Sam pula akan diambil alih oleh Myo, seorang ahli kumpulan Oh Chentaku.

Myo sudah pun mula berlatih dan membiasakan diri dengan lagu-lagu Bunkface dan mereka bakal mengadakan sebuah persembahan khas sempena penghijrahan Sam dalam kumpulan The Azenders sekitar bulan April depan. – mStar Online

Namun apa yang dilaporkan oleh akhbar dan media massa jauh tersimpang dari kenyataan kumpulan Bunkface dalam facebook fan Page mereka. Dalam fan page Kumpulan Bunkface, mereka menyatakan bahawa Sam tidak akan meningalkan kumpulan, cuma sedang mengusahakan projek beliau.

Dear all Bunkers and people out there, the rumors about Sam is quitting from Bunkface IS NOT TRUE..Bunkface is now focusing on developing our own Studio that will be opening soon and Sam is just busy preparing the tracks for The Azenders (his project band). So please don't believe any story that doesn't came out from us because it just a rumors. Bunkface is still Bunkface. Thanks guys! – Bunkface

So, mana 1 nak percaya ni? Nak percaya laporan akhbar mStar atau nak percayakan berita dari Bunkface sendiri? Tapi, takan nak percaya sumber lain selain dari tuan punya badan kan? Apa pun bagi aku, kita tunggu dan lihat saja apa yang akan terjadi di masa depan.

Segala persoalan pasti terungkai juga.

This entry was posted on Friday, February 18th, 2011 at 12:41 pm and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Video: <b>Bunkface</b> Lancarkan Muzik Video Berjudul &#39;Panik&#39;! | OHBULAN!

Posted: 12 Feb 2012 07:56 PM PST

Sudah lama dan jarang-jarang mendengar nama Bunkface di radio dan televisyen, kami pasti anda ternanti-nanti sesuatu dari mereka kan?

Terbaru dari kumpulan  yang popular dengan lagu 'Situasi' ini, mereka telah melancarkan muzik video single terbaru berjudul 'Panik' dan telah dilancarkan di laman Youtube pada 11 Februari lepas. Sehingga kini selepas 2 hari dimuatnaik, jumlah tontonan muzik video itu telah mencecah lebih 5 Ribu tontonan dan terus meningkat.

Apa yang menarik ialah muzik video ini hanya memaparkan kesemua gig-gig dan persembahan yang telah mereka pergi termasuklah ketika mereka membuat persembahan di Ancol, Jakarta. Tidak hanya popular di Malaysia, satu komen yang telah ditulis oleh peminat dari Indonesia membuktikan Bunkface telah berjaya mencipta nama di negara jiran itu.

"There's part of their gig in Ancol, Jakarta. I wish I was there. Bunkface is the second band from Malaysia that I falling for. Greeting from Indonesia. Peace!" – BrenndaJ

Mari kita tonton muzik video berjudul 'Panik' dari Bunkface selepas ini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan