Nuffnang

Sabtu, 24 Mac 2012

Eira Syazira - Google Blog Search

Eira Syazira - Google Blog Search


16 September Tarikh Pilihan <b>Eira Syazira</b> & Azad Jazmin | Berita <b>...</b>

Posted: 05 Sep 2011 02:52 AM PDT

Home » Latest » 16 September Tarikh Pilihan Eira Syazira & Azad Jazmin
By Melodi

Posted on 05 Sep 2011 at 5:52pm

Kongsi di FB

eira syazira dan azad 16 September Tarikh Pilihan Eira Syazira & Azad JazminPelakon, Penyanyi dan dramatis kegemaran ramai, Eira Syazira telah membuat 'pengumuman' yang beliau akan mendirikan rumahtangga bersama pelakon yang agak kecoh bila membawa watak, Azad Jazmin pada 16 september ini di kediaman keluarga Eira di Putrajaya.  Majlis tersebut akan bermula pada pukul 8 malam bertepatan dengan tarikh 16 september tersebut. Majlis yang dihadiri oleh keluarga kedua belah pihak bersama rakan media ini bertemakan Cermin & Kristal dengan warna temanya Red White dan Silver. wah memang indah sekali majlis mereka.Glamer u…

Majlis menyambut menantu pula akan berlangsung pada 26 november nanti, Majlis itu akan mendapat tajaan sepenuhnya dari Butik Jalinan Kasih. Eira Syazira & Azad Jazmin akan memakai persalinan rekaan dan tajaan oleh pereka fesyen Hairi Tajuddin & Wanpa.Tentang dulang hantaran pada maljis nanti, kata Eira pihak lelaki akan membawa 9 dulang hantaran berbalas 11 dulang daripada pihak perempuan.

Setelah 3 tahun mereka menjalinkan percintaan, akhirnya mereka menamatkannya dengan menaiki jinjang pelamin. Tahniah diucapkan kepada mereka berdua semoga majlis nanti berjalan lancar.

Incoming search terms:

lg share en 16 September Tarikh Pilihan Eira Syazira & Azad Jazmin

Post Lain Yang Patut Dibaca

Read Also

PERHATIAN: Pihak Wstarz tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan