Nuffnang

Isnin, 5 Mac 2012

Faizal Tahir - Google Blog Search

Faizal Tahir - Google Blog Search


Jom ke Ujibakat Mentor 6 Esok - <b>Faizal Tahir</b> | Oh! Artis | Dunia <b>...</b>

Posted: 03 Feb 2012 09:18 PM PST

vimax

kerja-cash

kerja-cash

jiraiya-sama

erisya-spa

erisya-spa

erisya-spa

perfumeberry

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Selepas Mentor 6 menyerang Sabah dan Sarawak dari 13 Januari sehingga 22 Januari kini Mentor 6 kembali ke Semenanjung. Ada yang ke ujibakat bersama Kak Ogy kita hari ini? Jika tidak sempat, bolehlah menjengok ke ujibakat untuk menjadi Protege Faizal Tahir pula pada Isnin Nanti.

Tundaan dari tarikh asalnya 5hb Februari bagi menghormati sambutan Maulidur Rasul seperti yang diumumkannya.

Faizal Tahir dikatakan kurang layak menjadi seorang Mentor. Sedangkan ramai lagi yang layak menjadi tenaga pengajar, mengapa Faizal Tahir dipilih. Jom ikuti apa kata Faizal Tahir pemenang ketiga Anugerah Juara Lagu ke-26 ini.

Rasa Layak Menjadi Seorang Mentor?

"Kurang sesuai untuk saya nyatakan samada saya sesuai atau pun tidak. Jika diikutkan pengalaman, ini tahun keenam saya di dalam industri ini. Baik mentor atau idola, keduanya mempunyai maksud yang luas.

Saya sebenarnya tidak mahu dikaitkan dengan mana-mana gelaran. Belum sampai masa untuk saya sampai ke tahap itu. Saya masih lagi berjalan dan banyak lagi mahu ditimba dalam bidang ini."

"Tidak sampai lagi di fikiran untuk menjadi seorang mentor. Lebih-lebih lagi punya protege di bawah saya pula tu. Maklumlah, saya masuk ke bidang ini pun sendiri sahaja tanpa sesiapa menjadi mentor. Jadi agak kekok sebenarnya terpilih.

Tetapi saya tetap menghargainya dan penghargaan ini saya terima dan tidak boleh berpatah balik. Saya akan buat yang terbaik."

Soal menang atau kalah tidak menjadi soal kepadanya. Dia berhasrat untuk melahirkan seorang protege yang dapat berdiri kukuh dalam bidang industri. Bukan timbul hanya seketika sahaja.
Faizal Tahir juga tidak meletakkan sebrang gender untuk menjadi protegenya.

Jadi kepada anda yang rasa ada bakat tu, tanya-tanya dulu pendapat orang ya. Jangan syok sendiri je ya.


Ini jadual sesi ujibakat untuk anda yang berminat :

Tempat : Sri Pentas, Bandar Utama, Petaling Jaya
Masa : 10 pagi sehingga 5 petang

4 Februari : Ogy Ahmad Daud
6 Februari : Faizal Tahir
11 Februari : Ramlah Ram
12 Februari : Ferhad
18 Februari : Ella
19 Februari : Adam


OH ARTIS :  SIAPA SYOK SENDIRI AKAN JADI BAHAN LAWAK LAH NANTI. ADUH!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan