Nuffnang

Selasa, 27 Mac 2012

Zul Huzaimy - Google Blog Search

Zul Huzaimy - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Zul Huzaimy</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Mar 2012 07:21 PM PST


<b>ZULHUZAIMY</b> DAH ADA TWITTER!! |

Posted: 08 Mar 2012 06:00 PM PST

Mamat Zulhuzaimy ni memang salah seorang pelakon yang mampu membawa pelbagai watak. Saya mula menyukai lakonan beliau ketika dia melakonkan watak jahat dalam filem Anak Halal dan juga Rempit. Memang best dan JAHAT gaya lakonan dia ni. Akhir-akhir ini, abang Zul kita sejak sudah menjadi Pengarah muda dengan satu drama tidak lama dahulu kini sedang mengarahkan sebuah drama lagi untuk slot Teleprima di Astro.

Mesti ramai aweks yang cair tengok wajah hero Malaya kita ni. Hehehehe.. Dengar cerita hari ini adalah hari pertama Zulhuzaimy sudah ada akaun Twitter dan Tweet pertamanya adalah untuk pelakon kegemaran untuk dia mengarah iaitu Fasha Sandha. Saya juga sempat tweet beliau pada hari ini. Dia juga RT pada saya.. Hehe.. Tak sabar sebenarnya untuk melihat hasil arahan terbaru si Zulhuzaimy ni. Kepada yang berminat nak Tweet beliau di Twitter search lah Tweethandle ini ya.. @Zulhuzaimy78 dan follow beliau. Semoga sukses selalu bro Zul..

Inilah 3 tweet terawal Zulhuzaimy di alam Twitter ni, kepada siapa yang pakar dan power bertweet boleh lah ajar abang Zulhuzaimy ni ya…

Teh"O"Suam : Pelakon bakal legenda ni..

nuffnang_bid = "f75b493126bcce94d087125518971d2a"; // ]]>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan