Nuffnang

Ahad, 1 April 2012

Along Cham - Google Blog Search

Along Cham - Google Blog Search


<b>ALONG CHAM</b>, DUTA PERTAMA MODENAS | MummyNemo

Posted: 22 Mar 2012 04:30 AM PDT

ALONG CHAM, DUTA PERTAMA MODENAS

0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

No of View :196
Sebagai Rakyat 1 Malaysia, Jum Bersatu Hati..Tak Yah Gaduh2

Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada siapa yang tahu. Ungkapan ini sesuai ditujukan buat pelawak serta pelakon, Along Cham di mana beliau kini dilantik menjadi duta pertama bagi Modenas. Pengumuman ini dibuat malam tadi ketika majlis kesyukuran filem Adnan Sempit 2 yang berjaya mendapat kutipan sebanyak RM6.8juta.

"Sejujurnya, saya terperanjat apabila ditawarkan oleh pihak Modenas pada awal tahun ini. Saya klasifikasikan perkara ini sebagai rezeki anak, rezeki dari Allah dan juga rezeki Adnan Sempit. Fenomena Adnan Sempit ini kuat, watak saya, Bobby juga selalu menggunakan motor Modenas, jadi mungkin sebab itu mereka memilih saya sebagai duta mereka," ujar Along ketika ditemui di Kelantan Delights, malam tadi.

"Ini duta yang pertama saya dan saya memang terperanjat sangat. Bukan senang untuk saya menjadi duta produk. Masa tengok tawaran, alhmadulillah, saya tak fikir panjang kerana ia berbaloi untuk saya terima. InsyaAllah, kontrak saya bersama Modenas selama setahun."

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...

Dapatkan info terkini dengan klik link ini

Menurut Along atau nama sebenarnya Muhammad Nizamudin Ahmad, dia baru saja selesai menjalani penggambaran filem 'Wawa Semput'. Pada 17 April ini, Along akan menjalani pula penggambaran filem Adnan Sempit 3. Hari ini, filem lakonannya bersama Angah Raja Lawak, 'Jidin Sengal' akan mula ditayangkan di pawagam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan