Nuffnang

Jumaat, 27 April 2012

Aqasha - Google Blog Search

Aqasha - Google Blog Search


Isteri <b>Aqasha</b> Mengandung 3 Bulan Anak Kedua, Tahniah <b>...</b>

Posted: 20 Apr 2012 07:55 AM PDT

Aqasha dan isteri sebelum ini telah menimang cahaya mata yang pertama, Alehandra Ahmad yang kini sudah pun berusia 7 bulan.

Pasangan bahagia ini sekali lagi menerima berita baik apabila, baru-baru ini isteri Aqasha, Norbaizura telah mendedahkan yang dirinya kini mengandung anak kedua Aqasha dan kandungannya telah mencecah 3 bulan usianya.

Berita gembira ini telah dimaklumkan oleh Norbaizura sendiri melalui laman sosial Twitter milik beliau apabila seringkali ditegur rakan yang dirinya kelihatan semakin berisi dan didakwa gemuk.

Mungkin malas dah nak jawab soalan sebegitu, Norbaizura terus mendedahkan yang kini beliau mengandung anak kedua pula. Hehehe… Best'kan?

Jantina kandungan Norbaizura masih tanda tanya dan mungkin masih terlalu awal untuk pasangan ini untuk mengetahui jantina anak mereka berdua ini. Tapi di dalam laman sosial Twitter milik Norbaizura, keinginan untuk mendapat anak perempuan jelas mungkin memandangkan anak pertama mereka adalah lelaki.

Tahniah daripada MEOW dan diharap semuanya selamat dan jaga betl-betul kandungan tu yaaa! Tahniah sekali lagi daripada MEOW! Gambar di atas tu gambar Aqasha dan isterinya mengandung anak pertama, jangan salah faham pulak yaa! Hehehe…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Anda?

kucingarong

Hi! I suka menulis mengenai hiburan yang berlaku di dalam atau di luar negara. Setiap artikel yang I tulis, mempunyai sumber dan bukannya gosip yang takde bukti yang sahih okay! Daaa...

More Posts - Website - Twitter - Facebook

Tiada ulasan:

Catat Ulasan