Nuffnang

Selasa, 10 April 2012

awi rafael - Google Blog Search

awi rafael - Google Blog Search


Gambar <b>Awi Rafael</b> di Karpet Merah ABPBH2011 | Sensasi Selebriti

Posted: 09 Apr 2012 03:17 AM PDT

Gambar Awi Rafael di Karpet Merah ABPBH2011

Sekarang trend fesyen rambut jambul, tapi tak la macam jambul masa zaman Pop Yeh Yeh dulu. Jadi, Awi pun tak lepas nak berjampul jugak. Kasual, kemas dan smart.

Awi Rafael

Awi Rafael

Awi Rafael

Awi Rafael

Awi Rafael

Awi Rafael

Awi Rafael

Tags: ,

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Adira di Karpet Merah ABPBH2011
  • Gambar Fara Fauzana di Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011
  • Gambar Yana Samsudin di Karpet Merah ABPBH2011
  • Gambar Nora Danish di Karpet Merah ABPBH2011
  • Gambar Fesyen Marsha di Red Carpet ABPBH2011
  • Gambar Siti Saleha di Karpet Merah ABPBH2011
  • Gambar Fara Fauzana di Post Party ABPBH2011
  • Gambar Siti Nurhaliza di Karpet Merah ABPBH2011
  • Gambar Awi Rafael di Anugerah Skrin 2011
  • Gambar Tizz Zaqyah & Remy Ishak di Karpet Merah ABPBH2011
  • afasz.com: Lagu Bukankah Aku - <b>Awi Rafael</b> (OST Pelangi Kasih)

    Posted: 24 Mar 2012 07:00 PM PDT

    Khamis lepas episod akhir Drama Pelangi Kasih lakonan Nabila Huda, Puteri Sarah, Beto Kushairy, Johan Ariff Asa'ri, Wati Sadali, Fathil Dani, Abu Bakar Juah dll. Jom layan lagu OST Pelangi Kasih nyanyian Awi Rafael.
    Lirik Lagu Bukankah Aku - Awi Rafael 
    (OST Pelangi Kasih)

    Hancur hatiku hatiku ini
    Meskipun tiada pun yang tahu
    Aku berdoa aku kan cuba
    Meskiku tak lagi percaya

    Namun ku masih tetap mencuba
    Hampa hati yang ada di langkah kaki
    Namun tetap ku menanti

    Bukankah aku yang kau mengatakan cinta
    Bukan diriku yang kau janjikan semua
    Luluh hatiku menantikan mu
    Menantikan jawabmu ohh

    Meskipun engkau bukan seperti yang dulu
    Namun ku tetap disini menantikanmu
    Sampai hatimu tinggalkan aku
    Namun cintaku tetap hanya untukmu

    Bukankah aku yang kau mengatakan cinta
    Bukan diriku yang kau janjikan semua
    Luluh hatiku menantikanmu
    Menantikan jawabmu ohh

    Meskipun engkau bukan seperti yang dulu
    Namun ku tetap disini menantikanmu
    Sampai hatimu tinggalkan aku
    Namun cintaku tetap hanya untukmu


    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan