Nuffnang

Rabu, 11 April 2012

Fahrin Ahmad - Google Blog Search

Fahrin Ahmad - Google Blog Search


<b>Fahrin Ahmad</b> Dimalukan Owen Wilson! | Oh! Artis | Dunia Gosip <b>...</b>

Posted: 22 Mar 2012 10:34 PM PDT

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share
Kanan : Bintang hollywood Owen Wilson, Andrian Brody dan Camilla Bella diperkenalkan kepada Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah oleh SIC chairman, Datuk Mokhzani Mahathir

Geram juga mendengarnya bila pelakon ppopular lagi kacak Fahrin Ahmad dimalukan si artis luar si Owen Wilson ni. Owen Wilson telah menghadiri majlis Sapura & Kencana Petroleum Red Ribbon GP Ball 2012 pada Khamis lepas.

Sememangnya bintang ini menjadi pujaan peminat-peminatnya. Tidak ketinggalan juga para selebriti tanahair termasuklah Fahrin Ahmad sendiri yang begitu teruja dapat berjumpa dengan Owen kerana Owen merupakan fave movie starnya. Fahrin antara selebriti Malaysia yang dijemput di majlis itu.

"Memang looking forward untuk menemui Owen dan bintang Hollywood yang lain nanti." – Fahrin sewaktu wartawan The Daily Chili menemuinya di dalam VIP room.

Namun begitu, populariti Fahrin di mata kita sememangnya tidak samalah di mata Owen, di mana ajakan Fahrin untuk bergambar bersama telah ditolak bintang hollywood ini dan pengikutnya. Kejadian memalukan itu berlaku selepas Owen mendekati para media Malaysia

Hurm.. kalau difikirkan teruknya sikap Owen. Tetapi mungkin juga Owen tidak perasan atau tidak diterangkan bahawa Fahrin merupakan salah seorang peminatnya di kalangan selebriti Malaysia. Atau Owen sudah penat kerana baru sahaja sampai dari Los Angeles untuk F1 charity gala?

Apa yang penting, Fahrin tidak melatah. Bagi Fahrin itu bukannya sesuatu yang serius pun.

"Saya rasa sudah cukup bertuah dapat berada di sini dan berpeluang menemui bintang Hollywood ini. Saya pasti dan harap akan berpeluang di lain masa."

Majlis Sapura & Kencana Petroleum Red Ribbon GP Ball 2012 ini diadakan untuk memenuhi tabung kebajikan Malaysian AIDS Foundation dan Global Poverty Project semasa Petronas Malaysian Grand Prix.

Majlis yang penuh mewah itu telah berlangsung di Hotel Mandarin Oriental pada malam Khamis dengan kehadiran selebriti-selebriti. Selain Owen dan Fahrin, antara yang hadir ialah Dayang Nurfaizah, Sazzy Falak, Leona Lewis, Adrien Brody, Camilla Belle, Fernando Morientes, Michel Salgado, Fabio Cannavaro dan David Haye

OH ARTIS : MEH LA FAHRIN TANGKAP GAMBAR DENGAN KAMI. PASTI KAMI TAK MENOLAK! AISEH – LEH FAHRIN?

vimax

hawanafsu

formulaluarbiasa

vimax

aaracloset

bakewithelly

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan