Nuffnang

Ahad, 22 April 2012

Liyana Jasmay - Google Blog Search

Liyana Jasmay - Google Blog Search


Majlis Pertunangan <b>Liyana Jasmay</b> | Oh! Artis | Dunia Gosip dan <b>...</b>

Posted: 28 Mar 2012 09:18 PM PDT

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Majlis Pertunangan pelakon dan penyanyi , Liyana Jasmay (LJ), 24, dengan jejaka pilihannya, Fathuddin Mazlan telah berlangsung kira-kira pukul 9.00malam tadi. Tarikh 28 Mac 2012 menjadi pilihan kepada pasangan itu kerana ia merupakan tarikh ulangtahun kelahiran Liyana Jasmay yang ke 24 tahun.

Pada majlis itu, upacara menyarungkan cincin pertunangan telah disempurnakan oleh ibu Fathuddin, Puan Hajah Jamilah disaksikan ahli keluarga terdekat di majlis pertunangan mereka di rumah keluarga Liyana di Kemensah Height, malam tadi.

Liyana Jasmay mengenakan sepasang persalinan berwarna putih gading pada majlis pertunangannya itu. Pakaian bertunangannya itu dianggarkan berharga RM10,000, direka oleh Rizman Ruzaini dan ia berkonsep gaun Puteri Diraja Inggeris menggunakan fabrik 'Valentino Lace'.

Pelakon Liyana Jasmay membuat keputusan untuk mendirikan rumah tangga dengan Fathuddin Mazlan,28, yang juga seorang ahli perniagaan pada Januari tahun depan selepas menamatkan kursus jangka pendeknya di New York, Amerika Syarikat (AS). Dia akan ditemani ibunya, sekaligus mengurangkan kebimbangan tunangnya ini.

Mengikut tunangnya, dia sebolehnya tidak mahu menonton lakonan bakal isterinya ini dengan pelakon lelaki lain. Bimbang cemburu mengundang.

"Saya elak untuk tengok lah . Tapi setakat saya okay jer. Saya faham kerja dia. Saya akan sentiasa bagi sokongan penuh padanya," kata Fathuddin sambil ketawa memandang Liyana.

Personaliti Fathuddin yang kelakar, sengal dan suka membuat muka comel membuatkan Liyana sentiasa gelak memikat hatinya lalu dia terus jatuh cinta pada jejaka itu. Manakala sikap Liyana yang manja membuatkan Fathuddin suka padanya.

Meskipun sebelum ni dia tahu Liyana adalah jirannya dan juga junior semasa di sekolah menengah namun mereka tidak pernah bertegur sapa. Keserasian yang terjalin saat kali pertama berjumpa membuatkan Fathuddin benar-benar yakin Liyana adalah wanita tepat untuk dijadikan surinya.

Tahniah dari Kami.

OH ARTIS : CEPAT BETUL BESAR LIYANA JASMAY NI. DAH 24 TAHUN RUPANYA!

vimax

hawanafsu

formulaluarbiasa

vimax

aaracloset

bakewithelly

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan