Nuffnang

Ahad, 29 April 2012

Que Haidar - Google Blog Search

Que Haidar - Google Blog Search


Anak Baru Linda Jasmine Dan <b>Que Haidar</b>, Tengku Cleopatra | Akid <b>...</b>

Posted: 27 Apr 2012 12:39 AM PDT

Anak baru linda jasmine dan que haidar, tengku cleopatra! Aku rasa lama kita tak dengar cerita pasangan ni. Hari ni di akhbar mstar, linda dikhabarkan selamat melahirkan bayi perempuan yang diberi nama tengku cleopatra.
Linda selamat melahirkan tengku cleopatra pada hari khamis jam 1.28 petang. Berdasarkan sumberi, linda bersalin secara pembedahan di hospital gleneagles kuala lumpur. Kata linda di mstar :
Sukar saya gambarkan kegembiraan dengan kelahiran cleo (nickname cleopatra) ini. Alhamdulillah semuanya telah selamat dan paling penting cleo berada dalam keadaan sihat dan sempurna. Tetapi saya masih mengalami kesakitan kerana tidak boleh mengambil pil tahan sakit sebab alergik. 
Nama "ratu" cukup kuat menggambarkan dirinya dan sebab itu saya dan suami memilih cleopatra yang juga nama seorang ratu di mesir cukup terkenal dengan kisahnya sebagai seorang pemimpin wanita.
Tahniah diucapkan pada que haidar dan linda jasmine diatas kelahir tengku cleopatra. Semoga kehadiran cleo akan menceriakan dan memeriahkan lagi que haidar sekeluarga. Kalau dapat gambar cleo nanti aku akan kongsi untuk tatapan korang. 

Ezany Pula Berhenti Berlakon Selepas <b>Que Haidar</b>? | Oh! Artis <b>...</b>

Posted: 03 Apr 2012 10:52 PM PDT

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Tempohari ada berita tentang kes cubaan jenayah yang dilakukan orang tertentu menggunakan nama Ezany Nizariff, pelakon tidak asing lagi ini. Kini, ada pula desas-desus mengatakan bahawa Ezany mahu berhenti dari dunia lakonan. Ada kena mengenakah dengan kes tersebut?

Sebenarnya bukan kerana kes dan bukan juga mahu berhenti berlakon sekarang. Tetapi memberi masa dua tahun lagi untuk memberi tumpuan sepenuhnya terhadap perniagaannya.

Ezany ini bijak berniaga. Dia memiliki kilang kicap dan belacan menggunakan namanya sendiri juga mempunyai jenama pakaiannya sendiri iaitu "Grassjeans" yang turut akan dikembangkan ke luar negara.

Sudah tiba masa dia mahu mengurangkan kesibukan berlakon kerana perniagaannya semakin maju dan memerlukan perhatian penuhnya.

"Alhamdulillah, pergerakan perniagaan saya di landasan yang betul, begitu juga dengan tawaran lakonan yang diterima. Cuma, apabila melakukan dua kerja pada satu masa, ia agak memenatkan. Mujurlah isteri saya membantu mengendalikan perniagaan saya itu."

Bukan sahaja perniagan mahu dikembangkan, kerjaya seninya juga turut dikembangkan ke negara seberang, Indonesia.

"Sebenarnya, saya mula mencuba nasib kerjaya lakonan di pasaran Indonesia sejak tahun 2005 lagi dan Alhamdulillah sudah banyak sinetron yang telah saya lakonkan. Malah, pihak produksi di sana memberi peluang kepada saya berlakon menggunakan Bahasa Malaysia selain meminta saya mendalami Bahasa Indonesia bagi memudahkan saya melibatkan diri dalam produksi negara itu. Bagaimanapun, saya tidak begitu fokus di pasaran Indonesia kerana seperti yang saya katakan tadi, kerjaya lakonan saya mungkin tidak akan lama."

Sehingga kini Ezany pernah muncul menerusi sinetron berjudul Soulmate, Kirimkan Kata Cinta, dan Cinta Buat Sasha. Semuga hajat Ezani terus dimakbulkan. Baguslah berhenti sebelum jatuh. Apapun, mungkin jika ada masa pasti Ezany akan berlakon tu.. maklumlah sudah jadi darah dagingnyakan dunia lakonannya. Jangan berhenti terus ya! Nanti hilang lagi seorang pelakon berbakat.

OH ARTIS: KALAU BIDANG LAKONAN NI, SUSAH NAK CARI MAKAN. ELOKLAH JANGAN BERGANTUNG PENUH PADANYA.

vimax

vimax

hawanafsu

vimax

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan