Nuffnang

Selasa, 8 Mei 2012

Along Cham - Google Blog Search

Along Cham - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Along Cham</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Apr 2012 07:08 PM PDT


<b>Along Cham</b> Duta Pertama &#39;Modenas Ace&#39; | BERITA TERBARU!

Posted: 23 Mar 2012 02:30 AM PDT

Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada siapa yang tahu. Ungkapan ini sesuai ditujukan buat pelawak serta pelakon, Along Cham di mana beliau kini dilantik menjadi duta pertama bagi Modenas. Pengumuman ini dibuat malam tadi ketika majlis kesyukuran filem Adnan Sempit 2 yang berjaya mendapat kutipan sebanyak RM6.8juta.

"Sejujurnya, saya terperanjat apabila ditawarkan oleh pihak Modenas pada awal tahun ini. Saya klasifikasikan perkara ini sebagai rezeki anak, rezeki dari Allah dan juga rezeki Adnan Sempit. Fenomena Adnan Sempit ini kuat, watak saya, Bobby juga selalu menggunakan motor Modenas, jadi mungkin sebab itu mereka memilih saya sebagai duta mereka," ujar Along ketika ditemui di Kelantan Delights, malam tadi.



"Ini duta yang pertama saya dan saya memang terperanjat sangat. Bukan senang untuk saya menjadi duta produk. Masa tengok tawaran, alhmadulillah, saya tak fikir panjang kerana ia berbaloi untuk saya terima. InsyaAllah, kontrak saya bersama Modenas selama setahun."

Menurut Along atau nama sebenarnya Muhammad Nizamudin Ahmad, dia baru saja selesai menjalani penggambaran filem 'Wawa Semput'. Pada 17 April ini, Along akan menjalani pula penggambaran filem Adnan Sempit 3. Hari ini, filem lakonannya bersama Angah Raja Lawak, 'Jidin Sengal' akan mula ditayangkan di pawagam.

About The Author

Pemberita Blog merupakan penulis blog 2dayblogger.com. Berkerja 24/7 untuk mencari berita-berita terbaru dan menarik untuk dikongsikan bersama-sama para pembaca. Terima kasih kerana sudi membaca berita-berita yang di post di blog 2dayblogger.com ini.

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Along Cham</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Apr 2012 08:00 PM PDT


(Gambar) <b>Along Cham</b> Sebagai Duta Modenas. Cayalah Bobby <b>...</b>

Posted: 02 Mar 2012 07:01 AM PST

Tahniah buat Along Cham kerana dilantik menjadi duta Modenas, nampaknya watak Bobby dalam filem Adnan Sempit membawa tuah buat Along Cham. Cayalah! Motor baru Modenas pun nampak cun.

Dibawah pula gambar sewaktu pelancaran terbaru Motor ACE 115 dan kemunculan pertama Along Cham selaku duta Modenas.

Gambar: MiGOnline


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

  • motor baru modenas 2012
  • along duta modenas
  • Gambar Motor terbaru modenas
  • gambar motor modenas terbaru
  • pelancaran modenas ace
  • siapa buah hati putera mahkota johor?
  • tengku ismail tengku mahkota johor
  • motor baru modenas
  • moto baru modenas
  • modenas baru\

Tags: , , ,

Category: Wassupz! Tempatan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan