Nuffnang

Ahad, 13 Mei 2012

Fahrin Ahmad - Google Blog Search

Fahrin Ahmad - Google Blog Search


<b>Fahrin Ahmad</b> Menolak Spekulasi Bakal Berkahwin Tahun Ini <b>...</b>

Posted: 03 May 2012 11:25 PM PDT

Sedang sibuk ramai artis membuat persiapan untuk menamatkan zaman bujang mereka pada tahun 2012, lain pula hal nya bagi seorang pelakon berbadan sasa iaitu Fahrin Ahmad.

Berbeza dengan bekas kekasihnya, Scha Alyahya yang bakal menamatkan zaman solo bersama dengan pasangannya Awal Ahaari pada hari ini, Fahrin mengatakan khabar tentang beliau dan kekasihnya akan berkahwin pada tahun ini adalah tidak benar sama sekali.

Walaupun tuan empunya badan sudah cukup bersedia untuk berkahwin, tetapi Fahrin menegaskan, ianya bukan lah tahun ini! Mungkin perancangan belum dibuat atau dibincangkan lagi oleh kedua-dua belah pihak.

Fahrin yang kini sedang bercinta dengan Zetty Adila iaitu anak saudara kepada Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa (Datuk K) dan Datuk Siti Nurhaliza. Kekasihnya itu merupakan Penerbit Ekskutif Global Station milik kakak Datuk K iaitu Datin Zaiton Mohd Jiwa. Sedikit latar belakang kekasih Fahrin Ahmad telah didedahkan MEOW, makan hati lah peminat Fahrin ye. Hee…

mengulas mengenai perkahwinan Scha dan Awal pada hari ini, Fahrin mendoakan yang terbaik buat pasangan itu, baginya tiada sebab untuk beliau menyimpan sebarang dendam terhadap bekas kekasihnya itu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Anda?

z Z

Assalamualaikum, I'm writer at Meow.my ! Also penulis yang langsi di Zierazain.com .

More Posts - Website

Tiada ulasan:

Catat Ulasan