Nuffnang

Rabu, 23 Mei 2012

Nur Fazura - Google Blog Search

Nur Fazura - Google Blog Search


(11 GAMBAR)<b>Nur Fazura</b> Di Majlis Pelancaran Blackberry Curve <b>...</b>

Posted: 22 May 2012 05:54 AM PDT

Abang Nara ialah seorang pengguna Blackberry. Walaupun dihentam teruk oleh rakan-rakan yang menggunakan Android dan iPhone, Abang Nara masih kekal menggunakan Blackberry. Dan kini Abang Nara boleh riak kepada rakan-rakan dengan berkata "Fazura datang launching Blackberry, kau ada?".

fazura bb

Fazura tampil dengan gaya simple tetapi tetap memukau mata mereka yang memandang. Abang Nara tidaklah tahu sama ada Fazura dilantik menjadi duta Blackberry atau sekadar menghadiri majlis pelancaran tersebut. Apa pun, layankan 10 lagi gambar Nur Fazura dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Blackberry Malaysia.


fazura bb
fazura bb
fazura bb
fazura bb
fazura bb
fazura bb
fazura bb
fazura bb
fazura bbfazura bb
/>

Baca Yang Ini Pulak:-


Gambar: <b>Nur Fazura</b> Antara Selebriti Sertai Kempen Terbaru <b>...</b>

Posted: 22 May 2012 10:17 AM PDT

Nur Fazura Sertai Kempen Stop Missing Out BlackberryTahukah anda yang Blackberry milik anda boleh di'gunakan untuk menyertai selebriti ternama melakukan aktiviti menarik?

Ya. Baru baru ini, pihak Blackberry melancarkan sebuah kempen Stop Missing Out bersama selebriti tanah air yang terpilih melakukan aktiviti bersama para peminat mereka.

Pengguna Blackberry boleh mula melayari laman web khas Stop Missing Out bermula 1 Jun 2012 untuk melihat aktiviti yang bakal di'jalankan oleh selebriti & berpeluang untuk sertai.

Salah seorang selebriti yang terpilih untuk menyertai kempen ini, Nur Fazura berkata ini merupakan peluang terbaik untuk rapat dengan peminat melakukan aktiviti menarik.

Siapa tahu anda mungkin berpeluang ke lokasi penggambaran atau menemani selebriti ke panggung wayang. Selebriti lain yang terlibat adalah Julie Woon, Megan Tan, Liyana Fizi, Jehan Miskin, Joe Lee dan Bunkface.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan