Nuffnang

Rabu, 23 Mei 2012

Shila Amzah - Google Blog Search

Shila Amzah - Google Blog Search


Isu Gedik <b>Shila Amzah</b> punca gagal ke Konsert Akhir Mania <b>...</b>

Posted: 14 May 2012 11:15 PM PDT

Sebelum ini nama Shila Amzah telah menjadi perbualan orang ramai berkenaan isu gedik yang meloyakan apabila dilihat dengan posing yang ala ala manja lagi meluat. Pelbagai cemuhan dan kutukan dilempari oleh 2 pasangan ini. Pelbagai juga lemparan kasar yang turut diterima oleh shahnaz dan Shila dan tindakan yang diambil oleh 2 pasangan ini adalah dengan cara berdiam diri. Satu usaha yang bagus pada pandangan G.A.M.

Kenyataan dari Shila Amzah :

"Berkenaan dengan isu tersebut, saya terima dengan hati terbuka setiap komen yang diberikan oleh peminat, sama ada ia positif atau sebaliknya. Siapa yang mengambil tahu tindak-tanduk kami secara tidak langsung ia menunjukkan masih ada yang sayang dengan saya dan Sharnaaz. Kalau ada jodoh, insyaAllah hubungan ini akan diteruskan kepada fasa yang lebih serius,"
Walaupun begitu isu tersebut belum dapat kata penghujungnya. Ada pula mulut longkang yang bersuara berkenaan tarian Shila Amzah apabila dikritik menari keterlaluan di konsert Mania minggu ke 5. Sebenarnya G.A.M juga tidak memahami bahagian mana yang dikatakan keterlaluan?
Katanya tarian menari itu seolah olah seperti tarian ghairah..lol.

Aksi itu menimbulkan rasa kurang senang bagi segelintir pihak yang menyifatkan penyanyi lagu Patah Seribu ini semakin berani tanpa memikirkan sensitiviti budaya di Malaysia.

Namun, bagi empunya diri, Shila menganggap itu semua sebahagian dari lumrah yang harus dilalui semua selebriti. Menurut Shila Amzah, dengan adanya sokongan kedua orang tuanya, dia tidak akan sesekali mudah menyerah kalah.

Shila turut memohon agar isu ini segera dihentikan. Pinta Shila, hati keluarganya harus dijaga.

    "Apa yang mereka katakan boleh menyentuh hati dan perasaan orang tua kami. Saya sedar yang mengkritik ini bukan sahaja mereka yang sukakan saya, malah sebaliknya juga.

    "Oleh sebab itu, saya menerima apa sahaja yang dikatakan dan mengambilnya sebagai satu iktibar. Walaupun ia negatif, tetapi saya pandangnya dengan cara positif," katanya.

Nampaknya Shila Amzah masih tenang menangani segala kontroversi yang melandanya. Namun, kami harap selepas ini Shila Amzah menjadikan kontroversi menari di konsert Mania ini sebagai iktibar.

Adakah isu isu sebegini, sedikit sebanyak menjejaskan kedudukan Shila Amzah untuk ke Konsert Akhir Mania? Walauapapun yang terjadi, G.A.M berharap shila tampil sekali lagi untuk menjelaskan, apakah punca sebenar membuatkan dirinya tidak layak ke peringkat Akhir Konsert Mania. Pada G.A.M shila Amzah adalah salah seorang yang layak untuk ke pusingan Akhir konsert tersebut.

sumber: isu-hangat.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan