Nuffnang

Jumaat, 22 Jun 2012

Aliff Aziz - Google Blog Search

Aliff Aziz - Google Blog Search


arepnakbebel: Cinta Ya Cinta - <b>Aliff Aziz</b>

Posted: 13 Jun 2012 07:50 AM PDT

Pada 6 JUN yang lepas, TV9 telah menyiarkan telemovie yang bertajuk Cinta Vlog. Ramai blogger blogger yang excited nak tengok telemovie Cinta Vlog nih lebih lebih lagi apabila Maria Elena bakal muncul dalam telemovie tersebut. tapi sayang!! Scene Maria Elena terlampau singkat..tak puas tengok.hehe. [pada yang tak tahu siapa Maria Elena sila ke SINI ]
Maria Elena yang Awesome! *ini gambar bukan video! jgn tekan button play hokehh!LOL
Selain dari kemunculan Maria Elena, aku suke dengar lagu yang dimainkan dalam telemovie nih.tajuk lagu tuh  "Cinta Ya Cinta" nyanyian Aliff Aziz..kat bawah nih video yang aku amek dari youtube and aku tempekkan sekali dengan lirik untuk lagu Cinta Ya Cinta.. korang nyanyilah sampai anak tekak berdenyut!
Lirik Lagu Cinta Ya Cinta
apa yang telah mengganguku
meski indah mimpi namun tetap saja
kaulah kawan dalam susah senang
istimewalah engkau dalam hidupku
pastilah kita boleh mudah mewujudkannya
tak ada salah kita mencuba
kerana perjalanan yang telah kita harungi
kaulah kawan saat pedih perih
maka izinkanlah aku menjadi lelakimu
kita satu dalam rengkuhan keajaiban 
pada yang nak melayan telemovie Cinta Vlog..korang boleh tonton kat youtube.. aku pon tengok kat sana je sebab tak berkesempatan nak tengok kat TV9 itself kan.maklumlah tinggal dekat rumah rumah sewa nih tade TV! nak beli pon kewangan belum stabil lagi..LOL .#adelaptopdaninternetpondahkireoklahtuhkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan