Nuffnang

Sabtu, 30 Jun 2012

Bront Palarae - Google Blog Search

Bront Palarae - Google Blog Search


BEN ASHAARI: Maya Karin cintakan <b>Bront Palarae</b> ?

Posted: 26 Jun 2012 05:45 AM PDT

Waduh .. waduh .. dasat .. Lama betul aku tak ikuti perkembangan artis Malaysia ni .. Biasa dok ikut perkembangan artis Korea dan Jepun .. Antaranya yang aku minat , Bruce Williis ngan Jet Li ..

Betul ke ? Aku terbaca kat Yahoo tadi .. Tajuk gempak ! Aku pon cam korang gak .. tertipu .. huhuh ..

Maya Karin cintakan Bront Palarae?

"Saya cintakan Bront sebagai aktor dan juga kawan. Bagi saya, dia adalah kawan saya yang paling rapat dalam industri.

"Persamaan kami dapat dilihat daripada cara kami berfikir, tidak kira mengenai isu masyarakat, politik, muzik ataupun filem. Pendek kata pemikiran kami banyak persamaan dalam segenap aspek,"

Yahoo Entertainment

 

Wat gempaakk je kan ? Biasa laa .. Menda menda gossip ni , manusia mmg cepat jer panas .. Apa pon , kalau ada jodoh , nikah je la cepat cepat .. Senang citer .. kasi tutup kes .. kan kan ? Kang kena rembat , susah lakk .. timbul isu lain .. pening pala lak .. kan kan ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan