Nuffnang

Isnin, 18 Jun 2012

Diana Danielle - Google Blog Search

Diana Danielle - Google Blog Search


Farid Kamil Buat <b>Diana Danielle</b> Menangis Teruk

Posted: 06 Jun 2012 08:36 AM PDT

 Farid Kamil Buat Diana Danielle Menangis Teruk: Benarkah Farid Kamil telah membuatkan Diana Danielle menangis teruk?

Farid Kamil dikatakan telah memberikan sebentuk cincin berlian kepada kekasihnya Diana Danielle sempena ulangtahun ke 3 percintaan mereka 1 januari 2012 yang lalu.

Pengarah V3 dan Kongsi ini memberitahu beliau telah membuat Diana menangis dengan begitu teruk sebelum memberi satu kejutan kepada kekasihnya itu.

Farid Kamil Buat Diana Danielle Menangis Teruk

"Saya telah cipta satu tekanan buat dia. Kami ada temujanji makan malam, namun saya sengaja memberi pelbagai alasan dengan hadir lambat ke rumahnya. Diana sudah menempah meja di sebuah restoran namun saya sengaja melengah-lengahkan walhal saya memang sudah berada di kawasan rumahnya waktu itu.

"Dia menangis semahu-mahunya dalam telefon kerana saya lambat dan apabila saya sampai sejam kemudian, dia masih menangis dalam kereta. Di restoran, dia memarahi saya atas kelewatan saya dan saya memang merancang sengaja mahu berikannya tekanan sebelum dia menerima cincin itu," ujar Farid berkongsi peristiwa tersebut.

"Bila dah sampai tahap maksima, sebelum saya kena tampar atau sebagainya, saya terus memberi cincin kepadanya. Waktu itu, dia menangis lagi teruk. Ini pertama kali saya beri cincin kepadanya. Sebelum ini saya pernah bagi dia kuda sebagai hadiah hari jadinya dua tahun lepas. Kalau boleh, saya ingin buat dia gembira."

Diana Danielle merupakan salah seorang antara pelakon didalam "Jiwa Taiko" yang bakal ditayangkan dipawagam tak lama lagi.

Rating: 9.7/10 (3 votes cast)
Farid Kamil Buat Diana Danielle Menangis Teruk, 9.7 out of 10 based on 3 ratings

Respons

10 Artikel Pilihan Ramai...

<b>Diana Danielle</b> bersikap profesional dalam kerja - Tupai

Posted: 08 Jun 2012 05:00 AM PDT

Pelakon yang tidak asing lagi dalam industri perfileman tanah air, Diana Danielle bersikap professional dalam melakonkan adegan mesra bersama aktor, Remy Ishak dalam filem "Jiwa Taiko". 

Diana yang memegang watak sebagai Trisya kekasih kepada Firman lakonan hebat dari Remy Ishak memberikan pelbagai spekulasi dari pihak wartawan mengenai adegan mesra mereka yang telah ditapis oleh Lembaga Penapisan Filem (LPF). 

Apabila ditanya mengenai perasaan Diana sendiri terpaksa melakonkan babak sebegitu untuk menjayakan babak tersebut, Diana menjawab bahawa dia bersikap profesional dengan tuntutan kerja dan kehendak pengarah. 

"Saya hanya mengikut apa yang diarahkan oleh pengarah, namun semua perkara harus ada had dan batasnya, itu yang telah dilakukan oleh Osman Ali." 

"Ketika penggambaran bermula, saya langsung tidak mengenali Remy melainkan sekadar mengetahui namanya Remy Ishak, ketika di set pun saya tidak bercakap sangat dengan dia melainkan hal berkaitan kerja." 

"Situasi itu saya praktikkan sehinggalah habis penggambaran dan hasilnya, saya tidak malu dan lebih fokus untuk menyelesaikan babak mesra yang ada." 

Apabila ditanya mengenai kesusahan melakonkan babak tersebut, adakah Diana atau nama sebenar, Diana Danielle Danny Beeson berasa tertekan ataupun sebaliknya, Diana merasakan babak berlawan adalah lebih sukar dan memerlukan lebih banyak kesabaran. 

"Kalau nak dibandingkan adegan mesra itu, saya rasa tidaklah terlampau teruk. Saya masih ada had. Cuma apa yang saya rasakan lebih susah adalah babak berlawan, saya perlu menghadiri kelas silat sebelum ke set. Belajar mengenai ilmu persilatan yang mana sebelum ini saya langsung tidak ambil peduli." 

Dalam perkembangan lain, Diana bakal terbang ke Venice untuk tayangan eksklusif filem "Hanyut" di bawah arahan U-Weii bulan November tahun ini. Diana turut berkongsi bahawa dia turut akan melanjutkan pelajaran untuk Ijazah yang akan diambil secara online menerusi salah sebuah universti luar negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan