Nuffnang

Selasa, 5 Jun 2012

Gambit Saifullah - Google Blog Search

Gambit Saifullah - Google Blog Search


:: MYARTIS.COM ::: BILA <b>GAMBIT SAIFULLAH</b> MAIN POKER

Posted: 05 Jun 2012 06:25 PM PDT


Mungkin sekadar suka-suka atau sekadar mahu memasuki pertandingan yang diadakan, Gambit Saifullah tampil dengan isu terkini 'bermain poker' pula.

Untuk info, Gambit telah ke Sydney, Australia baru-baru ini atas tujuan melancong atau mungkin pergi bersama krew produksi membuat penggambaran. Namun yang mengejutkan ialah, apabila beliau mengakui melibatkan diri dalam satu pertandingan poker di sana.

Klik untuk imej besar...

Malah Gambit turut menulis dalam laman Twitter meminta pengikutnya mengharapkan kemenangannya dalam pertandingan poker tersebut.

"Wish me luck for my poker tournament people", ujarnya dalam laman tersebut.

Bagaimanapun, bila ditanya oleh seorang pengikut Twitternya apakah dia memang serius bermain poker di sana, Gambit menjawab dengan nada berseloroh "Of course, i'm a pro".

Dalam hal ini, kami tidak mahu bersangka buruk dengan Gambit, mungkin dia bermain poker hanya sekadar mahu menguji kemampuannya... seumpama bermain 'game' komputer. Rasanya, jika ia tidak melibatkan wang ringgit, Gambit boleh bermain selagi dia tidak berniat untuk berjudi. Allahualam..!

<b>Gambit Saifullah</b> Main Poker Di Australia? | ROTIKAYA

Posted: 05 Jun 2012 10:50 AM PDT

Gambit Saifullah Main Poker Di Australia?Agak lama tidak kita semua dengar akan kisah & gossip terbaru Gambit Saifullah yang beberapa bulan lalu sering di'hambat kontroversi. Mungkin merajuk dengan dunia seni hiburan.

Awal Jun 2012 lalu Gambit Saifullah telah terbang ke Sydney, Australia yang berkemungkinan besar dengan tujuan untuk melancong kerana pergi'nya bukan bersama krew produksi.

Petang tadi, melalui Twitter pelakon ini beliau berkongsikan saat saat beliau terlibat dengan satu pertandingan poker yang di'anjurkan di'sana — termasuk gambar sendiri.

Dalam satu tulisan beliau, Gambit Saifullah menulis "Wish me luck for my poker tournament people :)" sebelum berkata yang peserta lain di'situ menganggap beliau berasal dari Brazil.

Apabila ada salah seorang peminat bertanya sama ada beliau memang serius bermain poker di Australia, Gambit Saifullah pantas menjawab yang beliau sememang'nya professional dalam permainan kad tersebut.

<b>Gambit Saifullah</b> berbangga bermain poker di Australia? (4 gambar <b>...</b>

Posted: 05 Jun 2012 03:54 PM PDT


Rotikaya melaporkan bahawa sekitar minggu lepas, didapati Gambit Saifullah telah terbang ke Sydney, Australia untuk bermain permainan poker di sana. Tujuan asalnye melancong bertukar lain apabila peserta lain menganggap bahawa Gambit adalah seorang peserta yang berasal dari Brazil. LOL hidung kembang ade hati mahu berdarahkan Latin Amerika.

Apabila ditanyakan oleh seorang follower-nye di twitter sama ada dia serius dengan berkenaan permainan poker itu, Gambit dengan bangganye menjawab "of course, I'm a pro". Tidak pasti sama ada perkara ini betul ataupun tidak, kite tunggu jawapan dari tuan punye badan sendiri.

Related posts:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan