Nuffnang

Sabtu, 23 Jun 2012

Jue Aziz - Google Blog Search

Jue Aziz - Google Blog Search


Pilihan Anda: (Gambar) Super seksi <b>Jue Aziz</b> dipeluk Ako Mustapha

Posted: 19 Jun 2012 09:00 PM PDT

|

Jue Aziz memang terkenal dengan keseksiannya tubuhnya bila berposing depan kamera. Gossip-gossip panas terhadap dirinya juga tidak kurang hebat.

Yang terbaru, Murai cuba merungkaikan siapa teman lelaki Jue Aziz ketika mereka sama-sama ke Bali untuk bercuti. Percutian itu pula digambarkan seperti pasangan suami isteri.

Haish..itu sudah lebih tu, nampak sangat kemesraan melampau tuh! Juga kecoh teman lelaki beliau yang dipercayai dari Kelantan itu mempunyai tatu di kaki. Entah la, gambar diorang tak letak pun, betul ke tatu, ke panau, kurap ke..

Tapi, bila melihatkan gambar-gambar panas Jue Aziz ni, kita pun tak berapa nak hairan sangat dengan kehidupan sebenar beliau, cuba lihat foto di bawah, bagaimana Jue bisa dipeluk oleh Ako Mustapha (bekas pakwe jugak ni).

Jue Aziz hanya mengenakan baju bertali yang cuttingnya betul-betul menutup payudaranya sahaja. Baju biru yang lagi satu pulak mempunyai low cut jugak...

Ako juga yang 'sedap'..! Konon nanti jawab, 'saya pro, saya peluk pun pro la..mana ada rasa apa-apa'

Hahaha...ingat peluk batang pokok ke apa, tak rasa apa-apa konon..

Related Posts : HIBURAN, TERKINI


Share/Bookmark
Posted by Desperado on 12:30 PM. Filed under , .
© 2008 - 2012 Desperado, Hakcipta Terpelihara.

Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini MILIK ASAL PENULISNYA yang dikutip dari pelbagai sumber di dalam internet melainkan dinyatakan sebaliknya. PENULIS tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi daripada blog ini.

Super Hot: <b>Jue Aziz</b> dipeluk Ako Mustapha | Media Malaya

Posted: 21 Jun 2012 05:30 PM PDT


Sekarang tengah bergosip Jue Aziz bercuti bersama seseorang di Bali, Indonesia. Die dilihat berpegang tangan bersama seseorang yang bertatu di lengan ketika ditemui. Gambar Jue Aziz bercuti di Bali tidak kami jumpai, terjumpe pulak gambar ni. Ako Mustapha FTW. fap fap.

Pencarian yang dikongsi:

  • gambar cium jue aziz dan ako
  • gambar juliana evan bogel

Related posts:

MatKilau Penang: SKANDAL TERBARU <b>JUE AZIZ</b> SIAPAKAH <b>...</b>

Posted: 20 Jun 2012 07:00 AM PDT

Jue Aziz pulak telah mengamatkan dunia gossip tanahair dengan skandal terbaru dengan berpacaran di Bali.Benar atau pun tidak, MKP masih belum pasti kesahihannya.Ramai sedia maklum, Jue Aziz ketika ini masih lagi solo selepas pernah berpacaran bersama dua aktor kacak iaitu Ako Mustapha dan Jehan Miskin.

Bagaimanapun,MKP sudah menerima khabar dari seseorang yang mendakwa Jue Aziz sudahpun berpunya.Dengarnya, baru-baru ini, Jue Aziz telah pergi bercuti ke Bali bersama enam rakan yang lain. Dari kumpulan rakan yang bercuti itu, salah seorang daripadanya dikhabarkan adalah buah hati Jue.

Ia dibuktikan apabila banyak mata-mata melihat Jue Aziz sering berkepit bagaikan pasangan suami isteri dengan seorang lelaki yang dikhabarkan lebih muda daripadanya.Khabarnya, lelaki berkenaan berasal dari Kelantan kerana ada saksi mendengar perbualan mereka dalam loghat Kelantan.

Namun, apa yang dipertikaikan bukanlah bahasa dan dari negeri mana.Selain itu, bagi yang menjadi saksi percutian Jue ini, ramai meluat kerana Jue sering berpelukan dengan lelaki berkenaan sepanjang berada di Bali.Malah, aksi kemesraan ini berlarutan sehingga ke dalam pesawat.

Apapun, jika benar itu adalah kekasih hati Jue Aziz tampillah ke depan untuk menjelaskan situasi ini.MKP ada rakan karib yang rapat dengan Jue Aziz akan tetapi lelaki AA tue bukan dari Kelantan akan tetapi Pahang tapi kira sama jugaklah Pantai Timur.......Jangan marah lelaki AA...... 

Tapi yang nie lagi gampang, jika lelaki normal bersama pasangannya perempuan akan tetapi nie dengan jantan.Entri terbaru AIDC yang mendedahkan portal gay antarabangsa yang 'sangat berminat' untuk menyiarkan berita perkembangan Anwar Ibrahim.


Kita tentu hairan dengan minat yang ditunjukkan oleh portal yang menyuburkan seks songsang sesama lelaki itu terhadap Anwar Ibrahim.

Dan sudah tentu portal itu akan menyiarkan berita yang menyebelahi mereka pengamal seks songsang. Dan Anwar Ibrahim seolah-olah dijadikan subjek berita yang menyebelahi mereka yang dilaknati oleh Allah swt!

Anda baca entri AIDC : klik sini

MKP Ayat Sempoi : Tak salah nak berkawan ramai akan tetapi ada batasnya,jangan pulak ikut lelaki AB nie suka jantan hempeh!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan