Nuffnang

Selasa, 12 Jun 2012

Lisa Surihani - Google Blog Search

Lisa Surihani - Google Blog Search


<b>LISA SURIHANI</b> TERUJA LIHAT YUSRY BERAKSI

Posted: 11 Jun 2012 03:30 AM PDT

Lisa Surihani Teruja Lihat Yusry Beraksi : Semalam, "Lisa Surihani Teruja Lihat Yusry Beraksi" dimana KRU telah mengadakan persembahan sempena ulangtahun ke-20 KRU yang berlangsung di Neverland@Orange.

Malam tadi bukan saja menyaksikan kehadiran ribuan peminat trio adik beradik ini, malah turut hadir sama ialah ahli keluarga KRU yang turut menjadi formula kejayaan mereka selama ini iaitu ibu bapa, isteri serta ahli keluarga terdekat.

Lisa Surihani Teruja Lihat Yusry Beraksi

Lisa Surihani, isteri kepada pelakon dan pengarah, Yusry Abdul Halim, dilihat bergitu teruja dan gembira meyaksikan persembahan suaminya yang juga kumpulan trio KRU.

Beliau sememangnya peminat setia kumpulan KRU gembira dengan kejayaan kumpulan tersebut untuk menempa nama dalam industri seni suara tanah air.

"Lisa memang peminat KRU dari dulu lagi. Bila dapat melihat persembahan mereka, Lisa rasa amat gembira sekali. Lisa bangga dengan kejayaan tiga beradik ini dan Lisa sangat gembira dengan pencapaian yang ditempa mereka semua," kata Lisa seperti dalam laman gosip Gua.com.my.

Lisa Surihani Teruja Lihat Yusry Beraksi @ Forblogger | Hiburan

Rating: 5.5/10 (2 votes cast)
Lisa Surihani Teruja Lihat Yusry Beraksi, 5.5 out of 10 based on 2 ratings

Respons

10 Artikel Pilihan Ramai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan