Nuffnang

Sabtu, 23 Jun 2012

najwa latif - Google Blog Search

najwa latif - Google Blog Search


<b>Najwa Latif</b> - Kosong sindir Wartawan? ~ Gossip Artis Malaysia <b>...</b>

Posted: 21 May 2012 09:07 AM PDT


Penyanyi remaja, Najwa Latif, yang sebelum ini menjelaskan lagu "Kosong" nyanyiannya tidak menyindir sesiapa bertambah terkejut selepas membaca laporan terbaru kononnya karya itu ditujukan kepada wartawan.

Najwa, 17, berkata, dia tidak pernah berniat untuk menyindir wartawan tetapi ia dihasilkan sebagai pemangkin semangat kepada dirinya selain untuk dikongsi kepada orang lain jika menghadapi sebarang masalah.

Tidak pernah terlintas pun dalam fikiran saya untuk menyakiti mana-mana pihak melalui lagu apatah lagi ia ditulis semata-mata untuk memberi inspirasi kepada diri sendiri dan orang lain, ujarnya ketika dihubungi pada Isnin lalu.

Tambah Najwa, dia juga tidak pernah mempunyai sebarang masalah dengan mana-mana wartawan sehingga ingin membalas dendam menerusi lagu dan menganggap mereka sering menyokong kerjaya seninya.

Walaupun kadang-kadang saya kena kritik tetapi saya mengambil perkara itu sebagai positif dalam memperbaiki diri tetapi setakat ini tidak pula saya mempunyai masalah atau bermusuh dengan mana-mana pihak media, katanya. Najwa Latif - Kosong sindir Wartawan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan