Nuffnang

Sabtu, 23 Jun 2012

Raja Farah - Google Blog Search

Raja Farah - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Raja Farah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Jun 2012 03:44 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Raja Farah</b> - Google Blog Search

Posted: 17 May 2012 03:32 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Raja Farah</b> - Google Blog Search

Posted: 12 May 2012 03:06 AM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Raja Farah</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Apr 2012 03:19 AM PDT


Kedai Frozen Yogurt Milik <b>Raja Farah</b> &#39;Snogurt&#39; | Oh! Artis | Dunia <b>...</b>

Posted: 05 Jan 2012 08:27 AM PST

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

30 Disember 2011 merupakan detik penting dalam hidup dalam hidup pelakon Raja Farah apabila kedai ais krim yogurt'nya dengan rasminya membuka cawangan yang terletak di G-02, Ground Floor, MetroPoint Complex, Jalan Semenyih Kajang. Kedai ais krim yogurt (ala ala Tutti Frutti) di namakan Snogurt. Perniagaan keluarga yang dimulakan pada bulan Oktober 2010 ini juga mempunyai cawangan di No.9, SS17/7, Subang Jaya.

Apabila ditanya mengapa agak lama menyepi selepas berumahtangga, pelakon ini sebenarnya sedang sibuk menguruskan perniagaan keluarganya ni.

"Saya sedang menumpukan kepada perniagaan keluarga dan sebuah lagi cawangan kedai Snogurt telah dibuka dan dilancarkan di Metro Point Complex, Kajang pada 30 Disember lalu. Snogurt adalah produk tempatan dan kami memulakan perniagaan pada Oktober 2010. Kami masih dalam usaha untuk mengembangkan perniagaan ini di Malaysia dahulu sebelum membawa produk ini ke luar negara. Kami turut membuka francais bagi mengembangkan perniagaan tersebut di tempat lain dalam negara ini. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, para pembaca boleh layari www.snogurt.com."

Farah yang bernikah dengan Megat Bashirun Qhuyum Zakaria pada November 2010 mengakui belum mempunyai tanda-tanda kehamilan.

"Nampaknya saya belum mempunyai rezeki untuk hamil. Tetapi semuanya saya serahkan kepada Allah."

Jom kita tengok sikit kedai milik Farah ni :

Tahniah dan selamat berjaya Farah. Baguslah buka produk tempatan untuk memberikan saingan kepada produk luar. Semuga terus berdaya saing dengan 'Tutti Frutti'.

OH ARTIS : BIASA KE TUTTI FRUTTI DI SEKITAR AMPANG SAHAJA. MUNGKIN NANTI BOLEH CUBA PULA SNOGURT NI. DENGAN RM0.49/GM KITA BOLEH PILIH FROZEN YOGURT FLAVOR SENDIRI DAN TAMBAH TOPPING APA SAHAJA DAN BAYARAN MENGIKUT BERAT. TIP : AMBIL JE TOPPING YANG RINGAN-RINGAN :)

vimax

vimax

hawanafsu

vimax

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan