Nuffnang

Rabu, 20 Jun 2012

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


Gambar Penuh Anak <b>Tomok</b>

Posted: 29 May 2012 08:11 PM PDT

Gambar penuh anak tomok! Akhirnya penantian tomok dan ayu (isteri) berakhir bila mereka dikurniakan anak tepat 6.30 petang semalam! Cuma bayi seberat 3.33kg yang dilahirkan di pusat perubatan prince court jalan tun razak ni masih belum diberikan nama dan tiada pengumuman dari tomok tentang nama anaknya setakat ni. Tapi serius, comel bayi ni. Hehe.


Menurut tomok, ini merupakan pengalaman paling berharga sebab dia tengok sendiri proses kelahiran anaknya ini dari awal hingga akhir. Kata tomok lagi :
Tiada apa yang boleh menggambarkan perasaan saya sekarang. Apatah lagi buat pertama kali menjadi seorang ayah, saya sangat teruja dan tidak sabar-sabar untuk merasai pengalaman ini. Sedar tak sedar, saya dah beralih ke fasa baru iaitu berkeluarga dan mempunyai anak. Perasaan gementar itu memang tidak dinafikan tetap ada memikirkan selepas ini tanggungjawab saya akan menjadi lebih berat. Setakat ini, saya dan isteri sudah ada beberapa nama untuk anak nanti tapi belum pilih mana yang sesuai.

Anyway, tahniah untuk tomok dan isteri. Semoga keluarga tomok akan semakin bahagia dengan kehadiran ahli baru ini. Lagi 1 gambar terbaru untuk korang tatap dengan klik readmore. Kredit gambar twitter tomok.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan