Nuffnang

Ahad, 22 Julai 2012

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


Cherita Emo-Temo: Bosan Dengan <b>Aaron Aziz</b>

Posted: 15 Jul 2012 06:33 PM PDT

Mesti ramai yang terkejut , terkedu dan terpelanting tatkala membaca tajuk entri ini bukan? Apakah yang telah terjadi sampai Jijah sanggup membuat statement macam ini? Bukan kah Jijah dolo-dolo fanatik Aaron Aziz? Sehingga gigih mengejar Aaron Aziz dimana-mana? Dimana ada Jijah disitu ada Aaron Aziz. Eh terbalik pulak ayat. HAHA. 


Tak , sebenarnya itu ayat manipulasi semata-mata. Jangan berkerut-kerut muka membaca statement tajuk entri ini. Nanti berkedut muka tak cantik ok? HAHA, tetibe ye kau Jah! Prfttt. Sebenarnya entri ini aku konon-konon nak publish masa weekend. Sebab weekend aku terrrrsangat bosan! Tapi entah macam mana entah tak publish pun. Sebab aku tak habis tulis sampai habis entri ini. Citttt.


Kekdahnya last Friday , aku tetibe macam semangat balik nak berphotoshop. Dah lama aku tak guna photoshop sebab aku macam malas nak godek-godek itu dan ini. Lagipun sekarang dah macam-macam aplikasi edit online. Tak payah susah-susah nak berphotoshop kalau pemalas macam aku kan? Ekekeke. Jadi aku pun tengok folder gambar-gambar aku. Aku pun ambil gambar-gambar Aaron Aziz masa di Genting Highland tempoh hari. Saja-saja nak edit. Rindu nak mengedit gambar guna photoshop sebenarnya. 


Bila edit. Hampa. Tak ada idea nak kasi cantik. Kurang idea. Kurang kreativiti. Heh. Sejak bila Jijah edit cantik pun kan? HAHAHA , sedih weh. Bukan sejam , bukan dua jam aku memandang benda alah tu. Sekali hasil nan hadoooo jah. Harus sedih dan paswah sekaligus. Oh tidak!
kekurangan idea , maka hasilnya sendu !
Sebenarnya kekurangan idea sangat-sangat walaupun semangat nak berphotoshop membara-bara okes? Biasalah kan? Diri sendiri pun ala-ala pasrah sahaja lah kan? Begitulah kehidupan Jijah , tak nanges , pasrah , tak pasrah , nanges balik kan? Choiiii. Hahahah. Jijah rasa macam terlalu lama tak update apa-apa dalam belog pasal Aaron Aziz kan? Itu pasal gigih update juga pasal Aaron Aziz kan? Katanyaaaaa.. Tapi sekarang update pasal Aaron Aziz mampoooo guna gambar lama sahaja kan? Paswah.
HEHE. Oh lagi satu. Tak sangka Nuffnang kasi lagi satu Buffered Earning dekat Jijah. Alhamdulillah. Rezeki datang tak mahu berhenti. Syukur. 
terima kasih Celcom Samsung Galaxy S3 :')
terima kasih Nuffnang :')
Tajuk gempak. Tapi isi? Nan hado! Hahahahah... So uols...macam mana dengan hujung minggu korang? Okay? Tak okay? Hujung minggu hadapan dah masuk bulan Ramadhan :) Tiba-tiba terasa excited pula! Hehehe.
Terima kasih sudi baca entri ini :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan