Nuffnang

Ahad, 15 Julai 2012

Jamal Abdillah - Google Blog Search

Jamal Abdillah - Google Blog Search


<b>Jamal Abdillah</b>, Amy Search Kecewa Dituduh Kit Siang Terima <b>...</b>

Posted: 12 Jul 2012 08:56 PM PDT

KUALA LUMPUR – Dua penyanyi terkenal tanah air yang berasa terhina dengan dakwaan kononnya mereka menerima sogokan berjumlah RM10,000 setiap kali mengisytiharkan menyokong UMNO kini tampil dengan tuntutan supaya pihak terbabit membuat permohonan maaf secara terbuka.

Bagi Amy Search dan Jamal Abdillah, mereka bukan sahaja berasa terhina bahkan sangat sedih dengan tuduhan bersifat fitnah itu.

Menurut mereka, tuduhan tersebut secara tidak langsung menjatuhkan maruah serta kredibiliti mereka sebagai artis yang sudah bertapak lama dalam industri hiburan tanah air.

Menurut Amy Search atau nama penuhnya Suhaimi Rahman, dia tidak pernah menerima wang sogokan daripada mana-mana pihak untuk menjadi ahli UMNO.

"Keputusan saya untuk menyertai UMNO adalah atas kerelaan sendiri dan bukannya kerana disogok dengan wang ringgit.

"Mana-mana pihak yang dakwa saya masuk UMNO kerana dibeli, tunjukkan bukti terlebih dulu sebelum buat kenyataan sedemikian.

"Saya mahu Penasihat DAP, Lim Kit Siang dan penulis blog, Mariam Mokhtar membuat permohonan maaf secara terbuka," katanya. (Kosmo!)

Berita Berkaitan:

Jamal Abdillah Minta RM1 Juta Untuk Berlakon Lagi

Isteri Amy Search Bengang Dengan Tuduhan

Konsert Terbesar Jamal Abdillah Di Ipoh Sejak 1979

Amy Search Sindir Guan Eng Dan DAP

Jamal Abdillah Tidak T'tekan Dengan Setiausaha

Jamal Abdillah Enggan Kahwin Kerana Nafsu

Jamal Abdillah Mengaku Pernah Mencipta Lagu Mengenai Ganja

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan