Nuffnang

Ahad, 15 Julai 2012

Lisa Surihani - Google Blog Search

Lisa Surihani - Google Blog Search


701Pages bersama <b>Lisa Surihani</b> | ! Erti Kehidupan...

Posted: 15 Jul 2012 06:34 PM PDT



Pada 12/7/2012 baru ini gua berkesempatan menghadiri majlis pelancaran 701Pages bertempat di Hotel Westin Kuala Lumpur.

Tau dak apa tu 701Pages..?? kalau gua sebut 701 Panduan mesti ada yang pernah dengar yer dak..??

701pages ini adalah nama baru untuk 701 panduan....hihi, lebih profesional la yer dak..?


Majlis itu dimeriahkan lagi dengan kehadiran Artis comel terkenal Malaysia iaitu Lisa Surihani..,  Lisa Surihani meninggalkan tanda tangan di banner 701Pages tanda kenangan
Tidak dilupa di susuli dengan blogger hensem iaitu gua sendiri..hahahaa tanda tangan sebelah Lisa Surihani tu bai...kau ada..?? hihi
Majlis pelancaran rasmi 701pages.com telah disempurnakan oleh Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengarah Urusan Kumpulan, Star Publications (M) Berhad Ho Kay Tat, Pengerusi 701pages.com, Leslie Fong bersama dengan Lisa Surihani.

Secara umumnya, 701pages.com adalah online directory search engine seperti Yellow Pages tetapi menawarkan hasil carian yang lebih pelbagai dan lengkap. Ia bukan saja mempunyai maklumat lengkap hasil carian pelancongan, makanan, hotel, kecantikan dan banyak lagi tetapi mempromosikan perniagaan dalam talian

 "7 Days A Week, Your No 1 Local Search  Directory"


Majlis pelancaran ini dimeriahkan lagi dengan pentunjukan silap mata orang abang hensem David Lai
Bayangkan tah macam mana dia buat.., dari sehelai kertas dia bakar tiba-tiba pom..!!!! jadi burung..derm derm.., gua pelik gila..hahaha
Pesembahan terakhir daripada Violinist terkenal iaitu Dennis Lau.., serius memang hebat dia main.., gua ingatkan dia main tak live rupanya dia main violin tu live..!! canggih sangat sampai gambar pun goyang-goyang..hahaha


Dennis Lau memukau penonton dengan lagu Move Likes Jagger..layan woo..gua joget2 dengan Lisa Surihani...sori gambar joget dengan Lisa Surihani untuk simpanan peribadi..hahahah






Berita baik untuk kaki online Facebook..!! 701page ada buat peraduan buka pintu dan menang hadiah..!!


Caranya senang sahaja cuma LIKE Facebook 701Pages , korang berpeluang memenangi hadiah iaitu Toshiba 46 "LCD TV, Samsung Galaxy Note dan banyak lagi..,  dan nak bagitahu untuk hari pertama gua cuba buka pintu gua dah menang tiket wayang..hahahahaha !! sumpah tak tipu..('',)

******************

Screen capture of 701pages.com


p/s : tunggu entri merepek gua bersama Lisa Surihani..('',)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan