Nuffnang

Jumaat, 27 Julai 2012

najwa mahiaddin - Google Blog Search

najwa mahiaddin - Google Blog Search


.saff rizal official blog.: <b>Najwa Mahiaddin</b> "Got to Go"

Posted: 03 Jun 2011 07:17 AM PDT

okay.setiap orang ada citarasa tersendiri..so do i..cheyyywwaahhh..speaking le pulekk.. hew hew hew..
citarasa aku pada musik..macam..yang korunk tau..aku lebih prefer..eh..tau-tau je aku korunk tau aku suka musik camner ek..macam ade psikik..yes..betul sangkaan korunk..aku suka musik yang slowwwwww...jazz kew..blues kew..lagu akustik kew..lagu medley..pop yeay yeay..yang ni slow kew? heh.. by the jalan, aku tak kesah..janji sedap dengar..tapi for sure..aku suka dengar lagu slow..korunk lak camner?

so now..aku nak ajak korunk tengok videooo najwa..got to go..
lirik dia cambest! superb! kalau u guys/ girls rasa nak tinggal kan si penipu korunk..aku suggest korunk dediket
la lagu ni kat beliau..awww... aku tak tau la nasib korunk camner karang..kena tinggal kat stesen bas kew..kena maki kat public kew..aaaaaku tak tanggung..aku bagi cadangan jew..hew hew hew..

p/s : buat entri mase mengantuk dipanggil sebagai apa?? MENGANTRI.. har har harrrrrr... :3

Sheila Majid kritik lagu kini, kagumi Yuna dan <b>Najwa Mahiaddin</b> <b>...</b>

Posted: 03 Apr 2012 07:30 PM PDT

Datuk Sheila Majid yang merupakan ratu jazz negara mengkritik lagu zaman kini tidak mempunyai jiwa apabila melodinya kendengaran sama sahaja dengan lagu lain. Menurutnya, amat penting bagi sesebuah lagu untuk memberi impak pendengar sekaligus mampu bertahan lama.

Sheila memberitahu, dia ada menerima lagu daripada pelbagai komposer, namun sukar dipilih kerana bahan yang diterima tidak menarik kehendak dan cita rasa lapisan masyarakat.

Dalam pada itu, Sheila mengagumi kebolehan Najwa Majiaddin dan Yuna dalam mencipta lagi dengan baik.

Tidak cukup daripada itu, dia ada meminta mereka mencipta lagu untuknya.

"Yuna dan Najwa terkejut apabila saya minta mereka buat lagu untuk saya. Mereka ingat saya bergurau. Tetapi hakikatnya mereka benar-benar berbakat dan sebab itulah saya ingin bekerjasama dengan mereka," katanya.

Entri ini menggunakan Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , dan dinukil oleh M

Tiada ulasan:

Catat Ulasan