Nuffnang

Isnin, 9 Julai 2012

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


Aaron Aziz dan <b>Syamsul Yusof</b> Bergaduh - Betol-betol Hangat!

Posted: 04 Jul 2012 12:44 AM PDT

Ketika ini heboh mengenai persengketaan dan pergaduhan diantara Syamsul Yusof dan Aaron Aziz di Facebook dan di Twitter..'pergaduhan' antara kedua-dua artis popular ini semakin memuncak. Tidak cukup dengan Facebook dan Twitter..Baru-baru ini dikatakan Aaron Aziz dan Zizan Raja Lawak Dibuang Dari Produksi KL Gangster..Wah, bukan main lantang dan marah masing-masing seolah-olah ada perkara yang mereka tidak puas hati. Gelagat Aaron dan Syamsul bagai ada dendam yang belum terbalas.
ARTIKEL PALING MENARIK PERHATIAN HARI INI:

Tapi jangan tertipu, ia sebenarnya sebahagian daripada promosi filem KL Gangster 2 membabitkan adegan pergaduhan antara Malek lakonan Aaron dengan Shark (Syamsul) yang berbeza dan mengikut teknologi terkini. Walaupun kita belum tahu tarikh tayangan filem prekuel yang sebelum ini mencatat kutipan tertinggi industri filem RM12 juta, namun promosinya sudah mula dilakukan dalam pelbagai medium.
Adakah filem ini bakal mencatat satu lagi sejarah? Sama-samalah kita memberi sokongan demi perkembangan sihat industri filem negara!
Psst: Jangan marah haaaa...ingatkan bergaduh haperrr..bergaduh kat movie jorhhh..sila jangan sentap yer wahai pembaca-pembaca yang shomel-shomel dan hensem-hensem...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan