Nuffnang

Rabu, 12 September 2012

Adira af - Google Blog Search

Adira af - Google Blog Search


Cute Jazzel: Ucapan Raya Untuk saya Dari <b>ADIRA AF</b>,,

Posted: 24 Aug 2012 05:11 AM PDT

terima kasih semua...Best Raya kali nie dan best juga menyambut ramadhan kali ini....alhamdulillah syukur ini lah raya paling bermakna...terima kasih to team TIARA anda buat ramadhan saya begitu bermakna dan berat badan saya pun bertambah..kali nie saya dapat berbuka puasa dan dapat ucapan raya Dari Adira yayang dan aliff aziz...heheheheh macam tak pernah jumpa jek...it's okey ini hanya entry untuk blog saya kali ini...lihat youtube di bawah ini..

apa2 pun saya harap anda semua akan sentiasa gembira dan menruskan raya kali ini dengan penuh makna...teruskan meraikan raya tahun ini dengan seribu kegembiraan...sedih raya tahun nie tak ada baju raya..huawarhhhhhh :( cedihnya....tapi saya tetap gembira dapat beraya dengan insan2 tersayang....selamat hari raya semua maaf zahir batin :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan