Nuffnang

Ahad, 9 September 2012

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


JOMO MALAYA: WOW!!! <b>Fasha Sandha</b> HAMIL...?

Posted: 06 Aug 2012 04:50 PM PDT

UCAPAN PENGGULUNGAN DATO SERI NAJIB TUN RAZAK, PRESIDEN UMNO: "Panji-panji telah kita kibarkan, alah undur, berpantang ajal, pertahankanlah ia, gendonglah ia hingga kudrat yang terakhir. Ayuh! ayuh! ayuh! semua ke medan perang. Insya-Allah kemenangan pasti milik kita. Demi Islam, demi Melayu, demi Malaysia!

SELAMAT DATANG KE BLOG JOMO MALAYA!!! JOMO MALAYA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB DI ATAS SEMUA KOMEN-KOMEN ANDA... HAK ANDA UNTUK BERKATA APA, TAPI, JAGA-JAGALAH TIAP TUTUR KATA ANDA!

Gambar: Jenguk Kediaman Terbaru <b>Fasha Sandha</b> Dan Rizal <b>...</b>

Posted: 04 Sep 2012 11:02 PM PDT

Gambar: Jenguk Kediaman Terbaru Fasha Sandha Dan Rizal Ashram

Gambar: Jenguk Kediaman Terbaru Fasha Sandha Dan Rizal AshramSelepas berita Natasha Hudson hamil sebulan keluar pagi tadi, ada pula yang bertanya berapakah usia kandungan Fasha Sandha kini. Jawapan: 127 hari atau 4.2 bulan.

Kebetulan ada yang menyebut nama Fasha Sandha, ingin kami kongsikan semula gambar gambar yang pelakon popular ini kongsikan di Instagram & Facebook.

Sebelum Aidilfitri tempoh hari, Fasha Sandha & Rizal Ashram berpindah ke rumah baru yang tidak kami ketahui lokasinya & khabarnya masih sibuk mengemas sehingga kini.

Terbaru mengenai Fasha Sandha, beliau akan muncul dengan drama bersiri arahan Ahmad Idham berjudul Runtun Qalbu yang akan mula bersiaran pada September ini di TV3.

Related Posts
Categories
Tag

Foto : <b>Fasha Sandha</b> Beraya Bersama Mentua, Sangkal Dakwaan <b>...</b>

Posted: 27 Aug 2012 11:44 PM PDT

Kalau kenyataan dari Fasha Sandha sendiri anda katakan hanya sekadar propa, disini terdapat beberapa keping gambar yang menunjukkan Fasha Sandha pulang berhari raya di rumah keluarga suaminya, Jejai.

Memang sebelum ini terdapat bermacam-macam spekulasi yang tidak menarik mengenai hubungan Fasha Sandha bersama keluarga Jejai. Tapi biasalah, mulut orang siapa boleh tutup kan? 3 keping foto ini membuktikan Fasha bahagia bersama mentuanya.

Menurut Beautifulnara, Fasha Sandha dan Jejai pulang berhari raya lewat kerana Jejai yang sibuk dengan perlumbaan kereta di China. Biar lambat macam mana pun, yang penting kita tidak lupakan ibu bapa kita kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan