Nuffnang

Sabtu, 15 September 2012

ramlah ram - Google Blog Search

ramlah ram - Google Blog Search


Sesaat Kau Datang (<b>Ramlah Ram</b> Feat. SleeQ) Official MV with lyric

Posted: 05 Sep 2012 06:55 AM PDT


Verse 1

Sesaat Kau Datang……..
Sesaat Kau Hilang………
Kemunculan dirimu…..
Penuh misteri………..


Verse 2

Kau Mendekat…
Kau Menjauh….
Kau tinggalkan diriku…
Sesudahnya kau membuang
Mencampakkan aku……….


Verse 3
(Alif)

Bukan tiada cinta lagi
Ku tak ingin sakit hati
Ku tak sanggup lepaskan segala yang ku hargai ...ooo


(Syarif)
Maafkan sayang ku tak ingin ku harus pergi


Chorus:
Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..
Ha….haa.....

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati…
Tapi ku ikhlas melepaskanmu…
Karena aku manusia biasa…..


Verse 4
(Alif and Syarif)
Mendapatmu disisiku
Siapa yang cuba pisahkan kita kasihku
Begitu besar sayang ku kepadamu

Ku tak pasti
Ku mahu selama ini lalui derita ini
Oh sayang..

Repeat Chorus:
Sungguh kejamnya dirimu….
Mengkhianati cinta yang ku semat dijiwa..
Kau hancurkan segala harapan…
Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..
Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela……..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati…
Tapi ku ikhlas melepaskanmu…
Karena aku manusia biasa…..


Verse 5
Tiada salahku kepada dirimu
Kau buatku sengsara
Kau buat kecewa
Ku Harap ada karma
Yang datang kepadamu……kepadamu

Aspirasi Hati, album baru <b>Ramlah Ram</b> 2012

Posted: 13 Sep 2012 08:46 PM PDT

Ramlah Ram bakal muncul dengan album terbaru berjudul 'Aspirasi Hati' yang akan mula menjengah pasaran pada Oktober ini.

Album yang diterbitkan oleh kelab peminat yang dinamakan 'Ramlah Ram Group" (RRG) ini telah memulakan proses rakaman sejak tahun 2010 dan apabila album ini dilancarkan, ia bakal menjadi album pertama artis Malaysia yang diterbitkan oleh kelab peminat yang berdaftar.


"Album kali ini memperlihatkan stratergi kami untuk menguasai pasaran meliputi lapisan umur dan bangsa. Lagu-lagu yang dihasilkan adalah mengikut selera anak-anak muda masa kini serta tidak melupakan peminat setia yang membesar dengan lagu-lagu Ramlah. Album ini merupakan sebuah hadiah serta pengorbanan dari peminat," ujar Mifzal selaku President RRG dan juga komposer lagu dalam album ini.

'Aspirasi Hati' mengandungi 10 buah lagu dan 2 buah lagu bonus. Antara lagu-lagu yang terkandung adalah '5 minit', 'Takdir Cinta', 'Sejadah Cinta', 'Sesaat Kau datang', 'Hati', 'Benar mencintai', 'Seandainya', 'Cinta Gila', 'Aspirasi' dan lain-lain. Lebih menarik, album ini turut mengundang beberapa penyanyi muda berbakat besar seperti Caprice, Ana Syuhada, Faris Awanband dan SleeQ untuk bergandingan dalam beberapa buah lagu.

Pada peminat setia Ramlah Ram, nantikan album ini di pasaran pada Oktober 2012 ini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan