Nuffnang

Rabu, 3 Oktober 2012

Elly Mazlein - Google Blog Search

Elly Mazlein - Google Blog Search


Gambar <b>Elly Mazlein</b> Pakai Tudung | melvister.com

Posted: 13 Jul 2012 07:08 PM PDT

Berikut adalah gambar Elly Mazlein yang ayu pakai tudung. Sebenarnya Elly Mazlein hanya tampil bertudung untuk lakonan drama Bazar Al-Mubarak sempena dengan bulan ramadhan nanti. Menurutnya, dia masih tiada niat lagi untuk bertudung namun suatu hari nanti dia akan mengenakan tudung sepenuhnya bila sudah bersedia. Apapun, Elly memang sangat comel apabila bertudung.

Wawancara Bersama Dengan Elly Mazlein

Apakah perkembangan kerjaya anda sekarang?

Ketika ini saya sedang sibuk menjalani beberapa penggambaran drama dan telefilem. Yang terbaharu, saya kini menjalani penggambaran drama sitkom berjudul Bazar Al-Mubarak yang akan ditayangkan pada bulan Ramadan ini.

Asyik sibuk dengan dunia lakonan, bagaimana pula dengan karier sebagai penyanyi?

Karier nyanyian saya masih lagi diteruskan dan banyak terlibat dengan beberapa projek seperti merakamkan lagu runut filem iaitu Awan Dania The Movie dan Aku, Kau Dan Dia.

Pada bulan puasa ini saya akan berehat sebentar daripada dunia lakonan kerana akan masuk studio untuk menghasilkan single terbaharu. Cuma, saya tidak dapat menceritakan lebih lanjut mengenainya, tetapi lagu sudah ada dan kini tinggal masa untuk merakamkannya sahaja.

Anda dilihat bertudung. Adakah ini penampilan terkini anda?

Ketika ini saya masih lagi belum bertudung dan penampilan saya sekarang ini kerana menjalani penggambaran drama yang sedang saya lakonkan sekarang. Dalam drama ini saya membawakan watak sebagai Milah, seorang janda yang berniaga kuih-muih di bazar semasa bulan Ramadan.

Incoming search terms:

  • drama masih adakah ramadhan
  • pelakon masih adakah ramadhan
  • pelakon drama masih adakah ramadhan
  • amirul pelakon masih adakah ramadhan
  • drama masih adakah ramadan
  • pelakon masih adakah ramadhan kemalangan
  • pelakon masih adakah ramadhan meninggal
  • foto pelakon masih adakah ramadhan
  • pelakon masih adakah ramadhan meninggal dunia
  • pelakon drama masih adakah ramadhan meninggal

Teruskan Membaca:

  1. Gambar Yana Samsudin Comel Pakai Tudung
  2. Elly Suriati Keguguran Anak Ke 4 Dilokasi Filem Penanggal
  3. Gambar Nuremy Ramli Kini Pakai Tudung
  4. Gambar Fasha Sandha Pakai Tudung
  5. Gambar Elyana Pakai Tudung Memang Manis
  6. Gambar Fara Fauzana Pakai Tudung

Tiada ulasan:

Catat Ulasan