Nuffnang

Khamis, 18 Oktober 2012

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


Mira Adzlia: Saya Mirip <b>Fasha Sandha</b>

Posted: 10 Oct 2012 04:54 PM PDT

Assalammualaikum...

Saya mirip Fasha Sandha....
Percaya ke tidak??
Serius ni weh...
Ramai yang kata camtu....korang je yang tak percaya...

Okey...sebelom blog nih kena block atau dilaporkan kepada yang berkuasa atas kesalahan melakukan pembohongan besar, baik saya terus terang, yang saya tipu...hihihi...Jangan panik yer wahai pembaca sekalian....saya masih sedor diri....saya hanya insan yang naif...eceh...

Masa saya bagitau korang saya mirip Fasha, kompem korang berbulu je dengan badan yang dah sedia ada bulu roma...hihihihi.....pasti lagi berbulu, apabila nama Fasha pulak yang saya sebut...

Mesti korang rasa nak termuntah hijau, biru, pink, semua kaler la....mesti korang rasa macam nak baling PC, lappy, tab, ipad, henpon, yang korang guna tu sekarang ke dinding konkrit.....

Kalau saya kata rupa saya mirip dengan Mak Jah, kompem korang setuju walaupun saya berbohong...kan..kan...kan...

Okey..sekarang saya nak cakap camnih kat korang...

"Eh...muka awak macam Emma Maembong tu la.."

"Eh...muka awak macam Aaron Aziz la..serius beb..."

reaksi : Kompem secara automatiknya korang senyum sampai telinga yang capang itu....

Tapi kalau.....

"Eh...muka awak macam Rosnah Mat Aris la.."

(kesian Rosnah Mat Aris selalu jadi mangsa keadaan...ish..ish..ish)

"Eh..muka awak macam Mael Lambong la"....
(tapi Mael Lambong hensem jugak yer dak...hihi)
reaksi : Kompem dengan tindakan refleks yang pantas, mesti saya kena sound direct balik...

"Bukan macam muka kau ke?" (marah betol la tuh...hihihi)

Rileks semua....bawak bertenang...seronok ek muka macam retis?

Kompem la kan..secara automatik 1.6 nya, korang akan jadi pemes...terkenal...terkemuka...dan bermuka-muka...(eh...yang akhir tu salah)

Kalau suka sangat nak jadi retis, apa kata kita sendiri je jadi retis...ha...nanti ramai la orang yang rupa dorang disamakan dengan kita pula....ya ke tidak??

Rasanya, saya tak mampu la nak jadi retis...
Aish..payah hidup dalam dunia popular ni...
'No privacy' kata ko...(ceh..macam la layak benor nak jadi retis cik mira uiii)
Nanti asyik kena "jage-jage...ader yang memerati"....ha..tu keje kiah propa la tu.....

Tak best la muka sama dengan retis.....dah tak ekslusif lagi..biarlah muka kita untuk kita sorang jer...ya ke tidak??hihihihihi

Dah..tu je...abis da...

nota perasan : tapi, betol kan saya macam fasha??kan...kan..okeyla..okeyla...bukan fasha, jadi macam scha alyahya ek?hihihi.....ops..ops...jangan baling...lariiiiiii


♪♫ KESUDIAN KAMU MEMBACE ENTRI BESE-BESE JE NIH AMAT SHAYE HARGAI DAN HARAP KAMU SUDI MEMBACA LAGI YER ♪♫ (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan