Nuffnang

Jumaat, 19 Oktober 2012

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


(8 GAMBAR)Anzalna Dan <b>Neelofa</b> Sudah Berbaik Semula |

Posted: 18 Oct 2012 01:23 AM PDT

Masih ingat lagi kontroversi hebat antara Anzalna dan Neelofa dulu yang berakhir dengan Anzalna memohon maaf kepada Neelofa. Mereka berdua dikatakan tidak berjabat tangan selepas sesi tersebut. Namun semalam ketika sidang media ASK2012, Anzalna dan Neelofa nampak seperti sahabat karib.

anzalna dan neelofa

Anzalna dan Neelofa kemudiannya mengesahkan bahawa mereka berdua sudah menutup buku lama dan kini berkawan semula. Kata Neelofa:-

Bagi Lofa benda ni semuanya dan berlalu dan kami dah lupakan kisah yang terjadi sebelum ini. Bagi Lofa benda ni perkara kecil je. Jadi tak ada sebab kenapa kami tidak boleh berbaik semula. Setiap orang ada pernah buat silap, begitu juga kami. Jadi tak salah kalau Lofa dan Anzalna berbaik semula dan mulakan suatu hubungan sebagai seorang sahabat yang baru. Kalau ada apa-apa program yang melibatkan kami berdua Lofa ok je. kami profesional.

anzalna dan neelofa

Ha. Kan bagus begitu. Gaduh lama-lama pun buat penat je. Dunia hiburan Malaysia pun kecik je. Pergi sana pergi sini, jumpa orang sama je. Semangat silaturahhim beginilah yang kita mahukan. Tak gitu? Lagi 6 keping gambar kemesraan Anzalna dan Neelofa di sidang media ASK2012 dengan membaca entri ini sepenuhnya. Sumber asal BuahMulut.

anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa
anzalna dan neelofa

Baca Yang Ini Pulak:-


Awal Ashaari Dan <b>Neelofa</b> Ialah Pengacara Anugerah Skrin 2012 |

Posted: 17 Oct 2012 06:54 AM PDT

Salah satu acara tahunan yang ditunggu-tunggu oleh peminat hiburan Malaysia ialah Anugerah Skrin. Anugerah Skrin 2011 menyaksikan kehebatan Rozita Che Wan menjadi pengacara buat pertama kalinya. Tahun ini, Awal Ashaari dan Neelofa telah dipilih untuk mengendalikan acara gilang-gemilang ini.

neelofa dan awal

Keupayaan Awal Ashaari dan Neelofa sepatutnya tidak perlu dipertikaikan lagi. Awal Ashaari setiap minggu mengacarakan rancangan Melodi sementara Neelofa pula berganding bahu dengan Fafau untuk rancangan Nona. Gabungan kedua-dua pengacara ini pastinya akan menggamatkan lagi suasana ASK2012 kelak.

neelofa dan awal

Yang menariknya, tema Anugerah Skrin 2012 kali ini ialah "fairytale". Pasti artis-artis wanita akan bergaya cukup-cukup kali ini. Diharap pihak penganjur menetapkan "dress code" supaya tiada tragedi artis wanita terlampau seksi dengan pakaian mereka. Apa pendapat anda tentang ASK2012 kali ini?

P.S: Dah LIKE Facebook BeautifulNara? Jangan lupa LIKE sebab banyak info menarik di sana.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan