Nuffnang

Ahad, 21 Oktober 2012

Saiful Apek - Google Blog Search

Saiful Apek - Google Blog Search


<b>Saiful Apek</b> Dedah Sikap Buruk Syarikat Produksi Esok – Perak Today

Posted: 14 May 2012 12:21 PM PDT

PETALING JAYA: Pelawak Saiful Apek bersama artis dan krew filem akan mengadakan satu sidang media khas pada Selasa (esok) bagi mendedahkan sikap tidak bertanggungjawab sebuah syarikat produksi yang dikatakan telah menganiaya mereka.

Ia akan diadakan pada pukul 3 petang di sebuah restoran di Subang Avenue, Subang Jaya, dekat sini.

Gitu-Gitu Production dalam satu e-mel yang dikirimkan kepada mStar Online di sini, Isnin memberitahu, dalam sidang media itu nanti Apek dan mereka yang terlibat akan mengumpul petisyen terhadap syarikat berkenaan.

"Saya berharap pihak media dapat hadir untuk menjawab beberapa isu termasuklah mengumpul petisyen daripada pekerja belakang tabir, artis dan krew yang pernah mempunyai masalah atau teraniaya oleh sebuah syarikat produksi," kata jemputan itu.

Sebelum ini Apek melahirkan rasa tidak puas hatinya terhadap penerbit filem David Teo apabila pemilik Metrowealth Movie Production (MMP) itu dikatakan menghina Allahyarham Bob Kuman dengan menyifatkan arwah seperti "peminta sedekah".

Dalam masa yang sama Apek juga dalam Facebook miliknya turut mendedahkan David pernah berhutang apabila tidak membayar upah kepada pelakon dan pekerja filem yang terlibat di bawah syarikat MMP sebelum ini.

-mStar Online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan