Nuffnang

Ahad, 25 November 2012

Aqasha - Google Blog Search

Aqasha - Google Blog Search


miszsempoi: AARON AZIZ vs <b>AQASHA</b>

Posted: 01 Nov 2012 12:02 AM PDT

situasi : perbualan masa on the way pergi parlimen dengan bos S, cik F, puan Y....
boss pun memula kan perbualan...

bos S: sya tengok adamhawa?
nama aku dekat ofis sya... gegurl sangat!
aku : saya tengok tapi tengok online. puan layan eh? ada beratus kan episod dia?
bos S+cik F+ puan Y : 80 episod
serentak jawab..teruja mungkin.aku senyum..
cik F: kalau beratus memang saya tak layan laaa...tak sanggup saya..
aku masih fokus memandang mereka berbual dengan terujanya..
bos S: tapi saya tak kira la beratus ke beribu ke, kalau aaron  memang saya layan..
lain lah kalau dia letak aqasha, memang saya tak layan laa....
muka bersahaja,tak bersalah..
damn!
aku terus sentap, diam..mengalihkan pandangan ke luar tingkap kereta..
terus tak dengar perbualan mereka..
kenapa mesti nama aqasha yang di'compare'kan?
kenapa tak kamal adli ke?farid kamil ke? fahrin ke?
haishhh...
kalau kawan-kawan memang aku dah ajak debat dah ni...

aku dengan aqasha ni ibarat cubit peha kiri, peha kanan terasa tau....
* nasib baiklah bos...  =P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan