Nuffnang

Khamis, 1 November 2012

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


Rina Salleh: Bertemu <b>Diana Amir</b>

Posted: 12 Oct 2012 03:33 AM PDT

Bertemu Diana di booth Lin Nisa' untuk program raudhah dihatiku tv9 dua minggu lepas membuatkan saya teruja! Teruja kerana katanya, dia baca blog ni :)

Dalam satu sesi bersama Yana Khairuddin dan Ami Scaheera, kami ditemubual oleh Diana, berkongsi pengalaman dan serba sikit tentang kehidupan. Banyak juga soalan Diana berkaitan apa yang saya tulis di blog. Alahai terasa segan pula. Nasib baik booth ni hanya dibuka untuk kaum wanita.

Dalam sesi temubual santai tu, Yana pemilik Calaqisya sempat kongsikan bagaimana dia bermula dan kembangkan perniagaannya. Banyak yang saya belajar. Peminat-peminat Calaqisya pun tak kalah bertanyakan soalan.

Paling menarik, Ami kongsikan pengalamannya melawan kanser yang dihidapi. Antara wanita tabah yang pernah saya jumpa! Kental dan tabah! Mereka yang hadir turut sama menahan sebak dan mendengar kisah Ami. Diana yang comel pun tertahan-tahan emosi. InshaAllah saya yakin Ami wanita kuat.

Kalau berkesempatan join booth Lin Nisa' di masjid berhampiran anda!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan