Nuffnang

Rabu, 21 November 2012

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


MOST GLAM: <b>Erra Fazira</b>

Posted: 06 Nov 2012 09:24 AM PST

Erra hadir tepat jam 2.30 petang. Gayanya cukup simple, dengan menyarungkan kemeja-T A/X putih yang dipadankan dengan jean skinny kuning dan beg kanvas Prada biru. Datang dalam gaya yang cukup santai dan bersedia dengan kolaborasi yang telah diaturkan. Kali pertama berbual dan bertentang mata dengan bekas Miss Malaysia 1994 ini, yang tidak lekang senyuman di bibir dan sikapnya yang peramah, membuatkan saya senang mendekatinya.

"Gosip? Give me a break!" ujar Erra membuka bicara, seolah-olah mengerti perihal peribadinya bukan menjadi fokus buat GLAM untuk dijadikan santapan kepada peminatnya. Terserlah aura positif yang jelas pada wajahnya yang polos tanpa sebarang solekan seperti sudah dapat menduga segala kemungkinan pertanyaan yang akan diusulkan. Sepetang bersama Erra Fazira, banyak perbualan yang membibitkan memori indah tentang kerjaya seni dan sisi glamor kehidupannya.

"Cuma sejak kebelakangan ini, gosip mengenai peribadi saya sering disensasikan oleh sesetengah pihak. Walaupun secara fizikalnya saya kelihatan cukup baik, tetapi dari sudut mental saya akui a little bit tired but still okay."

"Percaya atau tidak ia terpulang kepada individu, tapi bagi saya, I don't want to declare anything to public, it's too personal. I anggap itu semua sebagai rencah kehidupan artis. Masuk telinga kiri keluar telinga kanan. Mungkin itulah harga yang patut dibayar for being in this line. Malah, saya sering ingat dengan pesanan ibu… setinggi mana pun terbang, jangan lupa rumput di bumi. Sehingga sekarang saya masih pegang nasihat ini untuk dijadikan sebagai kunci motivasi pada diri,"

Dapatkan GLAM keluaran November di pasaran sekarang untuk membaca cerita penuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan