Nuffnang

Khamis, 22 November 2012

Remy Ishak - Google Blog Search

Remy Ishak - Google Blog Search


Pilihan Anda: (Video) Aksi gay mandi &#39;comolot&#39; <b>Remy Ishak</b> dalam <b>...</b>

Posted: 16 Nov 2012 11:41 PM PST

|

Ya, ini video lama. Sangat lama secara faktanya & diterbitkan sekitar tahun 2008 pada asalnya untuk menyertai sebuah festival filem pendek yang tidak dapat kami pastikan.

Filem pendek bertemakan cinta gay Melayu ini diarahkan oleh Mohd Ikram Ismail & khabarnya telah ditayangkan di banyak tempat termasuk ASWARA & pelbagai festival filem indie.

Remy Ishak yang ketika itu baru sahaja bertapak dan popular dengan filem Anak Halal membawakan watak Danial dalam filem ini yang mempunyai kekasih sejenis bernama Aiman.

Ini kerja seni yang kritikal & mencabar norma filem biasa bagi kami walaupun pada tahun 2012, apatah lagi 4 tahun dahulu. Tonton dengan minda terbuka, itu sahaja. Enjoice!

PERINGATAN: Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Post Berkaitan : HIBURAN, TERKINI


Share/Bookmark comments
Posted by Desperado on 7:01 AM. Filed under , .
© 2008 - 2012 Desperado, Hakcipta Terpelihara.

Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini MILIK ASAL PENULISNYA yang dikutip dari pelbagai sumber di dalam internet melainkan dinyatakan sebaliknya. PENULIS tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi daripada blog ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan