Nuffnang

Khamis, 27 Disember 2012

Azlan & The Typewriter - Google Blog Search

Azlan & The Typewriter - Google Blog Search


Otai Kapok: <b>Azlan</b> and The <b>Typewriter</b> - Hentian Waktu Chords <b>...</b>

Posted: 23 Dec 2012 06:38 PM PST



Intro C F Am Bm C Dm Am G (C Dm Am Bm)x2

C Am C Em
Semangatku..
Dm Em
telah diseru.. oleh cinta
C Dm Em
Janji aku.. 
F G
untuk dia Sejujurnya

Am E C Dm
Detik-Detik hampiri aku
Am E C Dm
Dia yang pernah mengubati
Am Em C Dm
Hari-Hari makin cerah bersamaku
Am Em C Dm
Dia yang selalu di hati

C F Dm 

Am C
Aku tak mahu
Em Dm Em C
Menyakiti dia lagi
Dm E Em F
Kembaliku kali ini
F G
Hanya untuk dia

Am Em C Dm
Detik-detik hampiri aku
Am E C Dm
Dia yang pernah mengubati
Am Em C Dm
Hari-Hari makin cerah bersamaku
Am Em C Dm
Dia yang selalu di hati

KALENDAR - Star Chat Bersama Finalis AJL27 - <b>Azlan</b> and the <b>...</b>

Posted: 25 Dec 2012 10:45 PM PST

Layan dulu berita hangat di bawah:

27 Dec 2012, 03:41am

Menjejakkan kaki di pentas glamor bukan satu perkara mudah seperti yang disangka. Apa saja perkara yang dilakukan pasti menjadi perhatian ramai malah

27 Dec 2012, 03:21am

Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula pasangan suami isteri. Menjadi lumrah hidup, setiap manusia tidak dapat lari dari dilanda kemelut rumahtangga. Ada

27 Dec 2012, 02:00am

Mengikut rekod Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (FINAS), sebanyak 60 buah filem Melayu tempatan yang ditayangkan di pawagam sepanjang 2012. Bagaimanapun, bukan semua

27 Dec 2012, 01:33am

Mohamad Yusof Ahmad, 28, atau lebih dikenali sebagai Uchop berjaya merangkul juara untuk pertandingan Vokal musim ke-2 dengan memberikan saingan yang cukup

26 Dec 2012, 05:27pm

Bertemu Amir Jahari di perkarangan Kompleks Beli Belah Melaka Mall baru-baru ini, GUA sempat menemuramah beliau mengenai persiapannya untuk malam kemuncak Anugerah

26 Dec 2012, 05:23pm

"Untuk tahun 2013 Stacy kalau boleh nak cuba kembangkan bakat dalam dunia lakonan. Itu pun kalau ditawarkan berlakon dalam mana-mana produksi. Stacy

26 Dec 2012, 05:21pm

"Awal Januari saya akan berangkat ke Indonesia selepas Anugerah Juara Lagu bagi mempromosikan dan memperkenalkan single "Anak Kampung" di sana. Saya akan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan