Nuffnang

Khamis, 6 Disember 2012

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


(7 GAMBAR)<b>Maya Karin</b> Selaku Duta Pakaian Dalam Sorella |

Posted: 01 Nov 2012 08:19 PM PDT


Akhirnya rahsia kerampingan badan Maya Karin berjaya diketahui juga. Rupa-rupanya, Maya Karin ialah duta pakaian dalam Sorella. Kalau tak silap Abang Nara, Sorella nie ada jual corset yang selalu digunakan wanita untuk menguruskan badan.

sorella

Jam 4 petang hari ini, Maya Karin akan bertemu dengan peminatnya di Pavilion untuk sesi beramah mesra yang dianjurkan oleh Sorella. Mungkin Maya akan berkongsi sedikit tips-tips menjaga badan untuk kaum Hawa. Nasib baik Abang Nara lelaki, kalau tak mesti dah join dah. Hehehe ~~

sorella

Pasti ramai yang jeles dengan kemulusan tubuh Maya Karin di dalam gambar di atas. Jeles pun tak guna kalau tetiap hari melantak bagai tak ingat dunia. Tak gitu? 5 lagi gambar si cantik Maya Karin dengan membaca entri ini sepenuhnya. Info asal Forum Cari dan Facebook Sorella Lingerie.

P.S: Amerika Syarikat selepas taufan Sandy.

sorella
sorella
sorella
sorella
sorella

Baca Yang Ini Pulak:-


Cinta Bukan Segalanya – <b>Maya Karin</b> Cover Cosmopolitan Isu <b>...</b>

Posted: 26 Nov 2012 08:37 PM PST


Umum tahu yang Maya Karin adalah seorang selebriti yang sangat eksklusif. Jadi, tak hairanlah jika anda jarang melihat pelakon jelita ini menghiasi mana-mana majalah.

Terbaru, Maya Karin kelihatan cantik dan anggun dengan 'dress' pendek berwarna biru. Walaupun nampak seksi dengan potongan skirt yang pendek, Maya tetap kelihatan sopan apabila membiarkan saja lengannya ditutup dengan lengan panjang.

Mahu tahu lebih lanjut apa yang dibincangkan oleh Maya? Dapatkan segera majalah Cosmopolitan edisi Disember 2012 ini!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan