Nuffnang

Jumaat, 28 Disember 2012

Memey Suhaiza - Google Blog Search

Memey Suhaiza - Google Blog Search


<b>Memey Suhaiza</b> Bakal Lahirkan Anak Februari Depan | Jom Berita <b>...</b>

Posted: 06 Dec 2012 11:30 PM PST

Penulis dengar kata yang Memey Suhaiza isteri kepada Norman Hakim kini telah hamil 7 bulan dan akan melahirkan anak sulung mereka yang dijadualkan pada bulan Februari 2013.

Wahhh penulis ucapkan tahniah yer, baby boy ke baby girl nie? Mestilah baby boy kan..

Memey akan melahirkan anak lelaki itu di Hospital Kohilal, Taman Melawati. Penulis dapat info la kan, Hospital ini jugalah Abby Abadi dulu melahirkan anak ketika beliau masih lagi isteri kepada Norman.

Takpelah hospital mana-mana pun sama je kan, yang penting anak yang bakal dilahirkan itu selamat dan sihat jagaanya.

Kalo korang nak tahu, diorang berdua  berdua sedang sibuk mencari nama yang sesuai dan juga persiapan membeli belah pakaian untuk anak lelaki diorang tu.

Sekalung ucapan tahniah penulis ucapkan kepada keluarga Norman Hakim kerana bakal menyambut putera sulungnya bersama Memey, apa yang penulis harapkan anak yang bakal lahir itu menjadi seorang anak yang soleh kepada papa dan mamanya kelak.

"Abang Norman adalah insan paling teruja sekali apabila doktor memberitahu kami bakal mendapat anak lelaki selain anak-anak yang tidak sabar untuk bertemu dengan adik baru mereka," ujar Memey.

Korang yang peminat Norman ataupun Memey agak-agak korang la kan, nama apakah yang bakal diberikan yer?? Korang ciptalah nama-nama apa yang sesuai tinggalkan di ruang komen, nanti penulis boleh suggest kan pada diorang okays :P hehehehe…..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan