Nuffnang

Isnin, 3 Disember 2012

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search


Gambar Shila Amzah Cium <b>Sharnaaz Ahmad</b>? | Berita Semasa

Posted: 20 Nov 2012 10:27 PM PST

Shila Amzah Sharnaaz Ahmad1 Gambar Shila Amzah Cium (Tangan) Sharnaaz Ahmad di Anugerah Industri Muzik (AIM)?

Gosip artis Malaysia : Baru sahaja Tuhan turunkan nikmat kepada Shila Amzah dan mahu mengujinya. Bila-bila masa sahaja nikmat tersebut boleh ditarik balik. Kes Shila Amzah cium Sharnaaz Ahmad (tangan) samalah dengan kes semasa Nabil menang Anugerah Bintang Popular Berita Harian. Masih ingat lagi? 

Shila Amzah Cium1 Gambar Shila Amzah Cium (Tangan) Sharnaaz Ahmad di Anugerah Industri Muzik (AIM)?

Itulah perangai kebanyakan artis Malaysia. Sudah buat, kena kutuk baru nak mintak maaf.  Tidak perlu minta maaf dengan peminat anda semua. Minta maaf dengan Allah & berjanji tidak mahu perbuatan itu lagi. Kalau daripada dahulu lagi Shila Amzah sentiasa jaga batasan tidak akan jadi begini. Kami sendiri pun tidak sokong kalangan peminat Shila Amzah dan pengemar industri hiburan di Malaysia menghentam Shila Amzah secara keterlaluan.

Shila Amzah Lagu Terbaik AIM Gambar Shila Amzah Cium (Tangan) Sharnaaz Ahmad di Anugerah Industri Muzik (AIM)?

Semasa Datuk Hattan nak umum nama Shila Amzah pun, Hattan ada sebut dulu 'baru-baru ni dia menang di Shanghai' masa itu semua dah tau Shila Amzah yang menang Lagu Terbaik Anugerah Industri Muzik (AIM) . Terus wartawan dan jurukamera tumpu kepada Shila Amzah.

  • Dengan reaksi tunduk sambil senyum kambing. kaget seketika di tempat duduknya
  • Kami paham yang beliau agak "speechless" pada masa itu.

Kemudian dalam beberapa saat barulah Shila Amzah bangun. Alih-alih, Shila Amzah bangun cium tangan Sharnaaz Ahmad. Erm…..

P/S : Berhati-hati dan berfikir dengan setiap gerak-geri yang ingin dilakukan. Kami hanya menegur sahaja. Selebihnya itu antara anda dan Tuhan sahaja. Sebaiknya kahwin cepat-cepat, dijauhkan daripada fitnah orang ramai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan