Nuffnang

Selasa, 8 Januari 2013

Gambit Saifullah - Google Blog Search

Gambit Saifullah - Google Blog Search


Siti.Sab&#39;s Blog: <b>Gambit Saifullah</b> bikin hati wanita cair~

Posted: 04 Jun 2011 10:03 AM PDT

salam,

mostly bloggers duk cerita pasal si GS ni! aku malas nak cakap hape..sebab mereka sume dah kasi hentam die! haha! padan muke! lalalalala~

kenapa aku cakap si GS ni bikin hati wanita cair...ce tengok pic die ni yeh..

oOOoooHHHH! mMMMmaaAAAiii!!
aku bukan kenal sangat die ni..bile blogger duk hentam die..aku pn duk selidik sape la org yg diorang ni duk kate2..tengok gambar2 die..oh..kenal..tengok lagi sekali....
pPPPpppEEEeeHHhhhh!! HANDSOME dowh mamat ni!!! pesal aku baru tahu kau ni ado! kalau tak baik aku ngorat kau..hihi..tak pe2..sekarang aku dh ade orang lain pun.. Weee~
nampak kan ALLAH nk tunjuk kat aku..nasib kite tidak bertemu dahulu..kalau tak..confirm..aku malu nak ngaku kau ni BOYFRIEND aku..hihi..*ok..sumpah perasan! :D
tak pe..now..ZIZAN dh ade dalam hati....baby zizan!! i tak kan curang dengan u!! oh my baby!! heart u so much!! :)
*muke handsome. muke cantik. perangai macam haram. sumpah orang akan benci! 
notatangan : kami blogger tak kan buat sesuatu entri tanpa ade berita yang di uar2kan..ade isu hot yg blogger buat..itu pun punca daripada tingkah laku si penyebabnye..kalau anda sebagai seorang public figure..behave urself..banyak mate yang memandang..sebab tu kadang2 HIPOKRIT ni perlu! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan